AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Det har seg slik at jeg og kjæresten min brukte litt tid på å bli sammen, og på den tiden var ikke je venn med hun venninnen som dette gjelder ( vi var uvenner). Han dreiv å snakka og besøkte hun mens vi holdt på. Og jeg synes dette er veldig ubehagelig, spesielt nå når jeg er blitt venninne med hun han var med igjen. Jeg klarer ikke å fortelle han at jeg er med hun eller ei ta hun med hjem til oss. Er dette rart? Det er akkuratt som at jeg har en elsker. Jeg skjuler det liksom fordi det er så ubehagelig. Han har ikke gjort noe med hun (sier han) men jeg tror ikke noe på det, da han tydeligvis skal ha likt hun før. Jeg har lyst å spørre hun om det men er redd for svaret. Hva ville dere gjort? Jeg vil gjerne kunne være med venninnen min uten å føle at det er ekkelt og å måtte skjule det.Anonymous poster hash: 20360...e6d
Gjest Katten. Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Har ikke sjans til å få mening ut av HI, dessverre. Falt av lasset halvveis. 2
Gjest Awzm me Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Du er altså redd for å si til kjæresten din at du er venninne med henne, i frykt om at han kanskje skal få sommerfugler i magen over å kanskje se henne snart? Eller?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Hvorfor er du venninne med ei som kjæresten din har rotet rundt med? Det hadde ikke jeg klart for å si det sånn. Finn deg en annen venninne. Anonymous poster hash: 1b180...fb6
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Hvorfor er du venninne med ei som kjæresten din har rotet rundt med? Det hadde ikke jeg klart for å si det sånn. Finn deg en annen venninne. Anonymous poster hash: 1b180...fb6 Ser ikke problemet, det er fortid.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Du er altså redd for å si til kjæresten din at du er venninne med henne, i frykt om at han kanskje skal få sommerfugler i magen over å kanskje se henne snart? Eller? ja du har helt rett. jeg vet ikke om dette er vanlig eller hva. Anonymous poster hash: 5f865...86e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Hvorfor er du venninne med ei som kjæresten din har rotet rundt med? Det hadde ikke jeg klart for å si det sånn. Finn deg en annen venninne. Anonymous poster hash: 1b180...fb6 det som er, er at vi var barndomsvenner. så vi har veldig mye til feller og mye å "mimre" om. så det er litt kjekt. utenom når han kommer inni bildet. Anonymous poster hash: 5f865...86e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 det som er, er at vi var barndomsvenner. så vi har veldig mye til feller og mye å "mimre" om. så det er litt kjekt. utenom når han kommer inni bildet. Anonymous poster hash: 5f865...86e Okei, men da er det kanskje bare best å opplyse han om realiteten da, og håpe det ikke er noe skjulte kaniner som hopper frem. Anonymous poster hash: 1b180...fb6
Gjest Awzm me Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 ja du har helt rett. jeg vet ikke om dette er vanlig eller hva. Anonymous poster hash: 5f865...86e Da ville jeg informert han om at dere var venner, men ikke latt han møte henne med det første iallefall. Eller, jeg ville også spurt henne om de hadde gjort noe, og spurt kjæresten om han var forelsket i henne før, om begge sier nei, så er det ikke noe problem lenger
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 det som er, er at vi var barndomsvenner. så vi har veldig mye til felles og mye å "mimre" om. så det er litt kjekt. utenom når han kommer inni bildet. Anonymous poster hash: 5f865...86e felles skulle det stå.. Anonymous poster hash: 20360...e6d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Da ville jeg informert han om at dere var venner, men ikke latt han møte henne med det første iallefall. Eller, jeg ville også spurt henne om de hadde gjort noe, og spurt kjæresten om han var forelsket i henne før, om begge sier nei, så er det ikke noe problem lenger jeg har spurt om han likte henne, og det sa han at han gjorde før. og ble dritforbanna også gikk han. det er derfor jeg er litt nølende også. Anonymous poster hash: 20360...e6d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Hvorfor er du venninne med ei som kjæresten din har rotet rundt med? Det hadde ikke jeg klart for å si det sånn. Finn deg en annen venninne. Anonymous poster hash: 1b180...fb6 Ser ikke problemet med det. Typen min har en venninne som han har holdt på med en gang i tiden, og jeg er også venn med henne. Plager ikke meg akkurat. Ikke plager det meg at han er venn med eksene sine heller. Anonymous poster hash: 47dea...28e
Gjest Awzm me Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Ser ikke problemet med det. Typen min har en venninne som han har holdt på med en gang i tiden, og jeg er også venn med henne. Plager ikke meg akkurat. Ikke plager det meg at han er venn med eksene sine heller. Anonymous poster hash: 47dea...28e Nå var det slik at det aldri ble noe mellom han og denne venninnen da. Kanskje det fremdeles er følelser for henne der, siden han aldri fikk sjansen til å kjenne mer på de, enn at det fremdeles er spennende å skulle se henne igjen. Jeg skjønner ts, hadde ikke vært så veldig komfortabel med det
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Nå var det slik at det aldri ble noe mellom han og denne venninnen da. Kanskje det fremdeles er følelser for henne der, siden han aldri fikk sjansen til å kjenne mer på de, enn at det fremdeles er spennende å skulle se henne igjen. Jeg skjønner ts, hadde ikke vært så veldig komfortabel med det Ble aldri noe mellom kjæresten min og hans veninne heller Men det plager meg fortsatt ikke Anonymous poster hash: 47dea...28e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Ble aldri noe mellom kjæresten min og hans veninne heller Men det plager meg fortsatt ikke Anonymous poster hash: 47dea...28e nå er folk veldig forskjellig. akkurat slike ting er veldig ømt for meg. jeg synes du er tøff om det ikke plager deg, så du er heldig. Anonymous poster hash: 20360...e6d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 dette var forresten også min venninne, ikke hannes. Anonymous poster hash: 20360...e6d
Gjest Daenerys Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Tråden er ryddet for språkdebatt. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå