Barbie Skrevet 15. mai 2004 #21 Del Skrevet 15. mai 2004 KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 15. mai 2004 #22 Del Skrevet 15. mai 2004 Skulle ønske jeg hadde en hobby, jeg! Har lyst til å begynne med scrapbooking, og kommer til å lage noe fint ut av bryllupsalbumet. Ellers så er vel trening, kjæresten min og venner det jeg bruker mest tid på utenom jobben. Teller det som hobby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 15. mai 2004 #23 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg strikker, prøver å brodere (men jeg gjør det så sjelden at det neppe kan kalles en hobby!!) Har inntrykk av at det er veldig populært å lage smykker av glassperler for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2004 #24 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg skal prøve å lære meg å sy klær...syns det virker som en hyggelig hobby! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 16. mai 2004 #25 Del Skrevet 16. mai 2004 Såpelaging brodering(!) maler litt. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå