AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Her om dagen fikk jeg masse beskyldninger mot meg om at jeg hadde postet noe stygt om ei på skolen på en twitter konto. Det haglet beskyldninger om mobbing og at jeg hadde sagt at hun var løs, noe som bare er løgn. Når jeg skulle hjem fra skolen i går kom det sånn, 5-6 gutter pluss hu jenta jeg ikke har snakka stygt om. De begynte å dytte meg og slå og sparket meg. Også spyttet de på meg når jeg lå nede. Kallte meg for hore heks og løgner og sånt. jeg er skikkelig såret for jeg har ikke gjort noe galt... Anonymous poster hash: 8d98a...019
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Herlighet! Dette må du jo fortelle både skolen og foreldrene dine! Hvor gammel er du? Snakk om barnslig oppførsel altså, og hvis de her er ''vennene dine'' hadde jeg ikke brydd meg om å vinne de tilbake, sånn oppførsel er uakseptabel uansett grunn! Anonymous poster hash: 4c30b...a30 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Er du en jente? Hvis du er, så bare legg ut ryktene at du ble banket av 5-6 gutter, så gjør ryktene jobben Anonymous poster hash: 830b5...1ad 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Herlighet! Dette må du jo fortelle både skolen og foreldrene dine! Hvor gammel er du? Snakk om barnslig oppførsel altså, og hvis de her er ''vennene dine'' hadde jeg ikke brydd meg om å vinne de tilbake, sånn oppførsel er uakseptabel uansett grunn! Anonymous poster hash: 4c30b...a30 takk for støtten. ja jeg er så enig at det er unødvendig med slik oppførsel. det er sånn som egentlig aldri skjer i virkeligheten og jeg tror noen er ute etter å "ta" meg. hvis jeg sier noe til mamma så bryr hun seg ikke fordi hun er alkoholiker og driter egentlig i meg. læreren min tror ikke på meg heller hun sa jeg skulle gå til politiet og at jeg måtte i så fall anmelde det. det er ingen som tror på meg! Anonymous poster hash: 8d98a...019
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 takk for støtten. ja jeg er så enig at det er unødvendig med slik oppførsel. det er sånn som egentlig aldri skjer i virkeligheten og jeg tror noen er ute etter å "ta" meg. hvis jeg sier noe til mamma så bryr hun seg ikke fordi hun er alkoholiker og driter egentlig i meg. læreren min tror ikke på meg heller hun sa jeg skulle gå til politiet og at jeg måtte i så fall anmelde det. det er ingen som tror på meg! Anonymous poster hash: 8d98a...019 Hvor gammel er du?? Anonymous poster hash: 4c30b...a30
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Hvor gammel er du?? Anonymous poster hash: 4c30b...a30 15 Anonymous poster hash: 8d98a...019
Gjest Badebuksa Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Gå,til politiet og anmeld dem for overfall. 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 15 Anonymous poster hash: 8d98a...019 Hvis dette ikke er trolling, og din mor er alkoholiker, så ville jeg oppsøkt politiet og anmeldt dem for overfall, og forklart at ingen tror på deg siden din mor drikker og læreren din ikke tar deg seriøst slik at de kan ta hånd om deg! Jeg kjenner et par stykker som for noen år siden bodde i fosterhjem og fikk byttet skole, og de har klart seg så mye bedre nå senere i livet! Det kan ikke bli stort verre enn det det allerede er, stå opp for deg selv og bestem over din egen fremtid. Alle trenger noen å gå til, noen å få omsorg av, noen som støtter deg og tror på deg, hvis du ikke har det der hjemme så er det mange andre hjem som tilbyr nettopp det. En tidligere venninne hadde en narkoman mor, hun ble tatt inn i fosterhjem da hun var 15 og den nye familien var super snille, moren var helt herlig faktisk! Hun trivdes veldig godt der, og man kunne merke på hele henne at hun hadde blitt mye mer glad og fornuftig. Anonymous poster hash: 4c30b...a30 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Jeg tør ikke gå til politiet men jeg vil ordne opp i situasjonen og vil finne ut av hvem som har satt meg opp. Hvem gjør sånne ting? Hvordan kan man være så slem? Anonymous poster hash: 8d98a...019
Gjest navnelapp Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Jeg tør ikke gå til politiet men jeg vil ordne opp i situasjonen og vil finne ut av hvem som har satt meg opp. Hvem gjør sånne ting? Hvordan kan man være så slem? Anonymous poster hash: 8d98a...019 Du må faktisk gå til politiet, det ser ut til at det er berre dei som kan hjelpe deg. Viss du bur i Oslo kan du kontakte SALTO, som er eit slags bindeledd mellom skulane og politiet. Eit av mine barn kom i ein liknande situasjon, og då fekk vi veldig god hjelp der. Sjekk om di kommune har noko slikt.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Er du en jente? Hvis du er, så bare legg ut ryktene at du ble banket av 5-6 gutter, så gjør ryktene jobben Anonymous poster hash: 830b5...1ad Jeg vil også ta hevn men kjenner ingen sterke gutter... Hvor er det best å legge ut rykter? Anonymous poster hash: 8d98a...019
Gjest navnelapp Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Jeg vil også ta hevn men kjenner ingen sterke gutter... Hvor er det best å legge ut rykter? Anonymous poster hash: 8d98a...019 Det vil eg på det sterkaste råde deg imot å gjere. Hev deg over dei, og gjer det som er rett. 5
Kjempeliten Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Gå til politiet, Evt en annen lærer eller rektor. Skoler er pålagt å gjøre noe med mobbing eller så bryter de loven. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Jeg vil også ta hevn men kjenner ingen sterke gutter... Hvor er det best å legge ut rykter? Anonymous poster hash: 8d98a...019 Du sier du er 15, men høres ut som du er 10 akkurat nå.. jeg syns veldig synd i deg på vegne av din mor, men det er bare småunger som tar hevn. Rykter er hva som fører til mobbing og selvmordstanker hos mange tenåringer, og det var et rykte som fikk deg i trøbbel, så hvordan kan du tro at du er noe bedre enn dem, hvis du gjør akkurat det samme?!?! Anonymous poster hash: 4c30b...a30 1
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Kom med en gjeng gutter for å banke folk, hjelpes, kan ikke ungdommene rydde opp selv for tiden? 1
Arts Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Jeg vil også ta hevn men kjenner ingen sterke gutter... Hvor er det best å legge ut rykter? Anonymous poster hash: 8d98a...019 Hadde jeg vært i din by skulle jeg ha hjulpet deg, sånn seriøst. Denne typen trakassering er det verste jeg vet om. Endret 6. desember 2013 av Arts 1
Gjest Katten. Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Er to meter høy, høvelig veltrent og holder på med en del forskjellig kampsport. At your service, milady. 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Du sier du er 15, men høres ut som du er 10 akkurat nå.. jeg syns veldig synd i deg på vegne av din mor, men det er bare småunger som tar hevn. Rykter er hva som fører til mobbing og selvmordstanker hos mange tenåringer, og det var et rykte som fikk deg i trøbbel, så hvordan kan du tro at du er noe bedre enn dem, hvis du gjør akkurat det samme?!?! Anonymous poster hash: 4c30b...a30 Herregud.. Hun er like ille som dem som banka hun fordi hun setter ut et rykte om noe som faktisk er sant? Noen mennesker altså.. Anonymous poster hash: f78cc...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 Herregud.. Hun er like ille som dem som banka hun fordi hun setter ut et rykte om noe som faktisk er sant? Noen mennesker altså.. Anonymous poster hash: f78cc...ccd Nei, ikke hvis det er sant!! Men hvis hun dikter opp en løgn, for å ta hevn.. Hvis hun (eventuelt han?) forteller at han ble banka av de for noe han ikke hadde gjort, så så klart må h*n få gjøre det!! Men nå tolket jeg teksten litt annerledes, jeg tolket den som at h*n også skulle lage et nytt falskt rykte, og det hadde vært galt. Anonymous poster hash: 4c30b...a30
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #20 Skrevet 6. desember 2013 Nei, ikke hvis det er sant!! Men hvis hun dikter opp en løgn, for å ta hevn.. Hvis hun (eventuelt han?) forteller at han ble banka av de for noe han ikke hadde gjort, så så klart må h*n få gjøre det!! Men nå tolket jeg teksten litt annerledes, jeg tolket den som at h*n også skulle lage et nytt falskt rykte, og det hadde vært galt. Anonymous poster hash: 4c30b...a30 Nå er vel hu i en sånn posisjon at hun ikke akkurat trenger å dikte opp noe.. Dessuten hadde hun aldeles ikke vært like ille som dem hvis du hadde gjort, de har tross alt banket opp en uskyldig jente. Anonymous poster hash: f78cc...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå