AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Hei! Jeg lurer på hvor ofte dere som ikke bor med barnemor/barnefar benytter dere av barevakt? Tenker selvsagt på både de med hovedomsorgen og samvær nå - altså dere som ikke har barna hos dere 100% :-) Anonymous poster hash: 26b59...ba8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har hatt barnevakt to ganger på 3,5 år. Anonymous poster hash: cc0a3...732
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har hovedomsorgen og ungene er hos faren annenhver helg. Jeg har kanskje barnevakt 1 gang i året og da fordi jeg skal noe hvor datoen ikke lar seg flytte på som f.eks. en bursdag. Anonymous poster hash: 7a3ba...772
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har hatt barnevakt to ganger på 3,5 år.Anonymous poster hash: cc0a3...732 Imponerende! Men x-partner er kanskje lett å bytte med osv? Her føler jeg det blir oftere, spes ifm kurs med jobb, julebord og andre arrangementer igjenom året. Likevell ikke ofte vil jeg si. Kanskje fire-fem ganger i året.. Anonymous poster hash: 26b59...ba8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Har hatt barnevakt 1 gang på 3 år, da for å gå på forldremøte i barnehagen. Barnet er hos far 8 netter i mnd(annenhverhelg og 1 dag i uken), så føler i grunnen jeg har mer en nok fritid til å finne ting på kveldstid når barnet er hos far. Anonymous poster hash: ab081...e05
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Jeg er skilt og har hovedmsorgen. Far har ikke noe samvær etter eget ønske. Har barnevakt kanskje 1 gang i året Anonymous poster hash: 000d2...622
Gjest Marmot Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Sønnen min er hos faren sin annenhver helg. Det har skjedd et par ganger at eks-mannen min har hentet barnet vårt i bhg. og tatt ham med seg hjem til oss fordi jeg ikke var ferdig på forelesning før 18. De gangene vi bytter helg, er det eks-mannen som ber om det. Jeg synes jeg har alt for lite tid med barnet mitt som det er, så å benytte barnevakt på mine helger er helt uaktuelt.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Jeg er skilt og har hovedmsorgen. Far har ikke noe samvær etter eget ønske. Har barnevakt kanskje 1 gang i året Anonymous poster hash: 000d2...622 Hva gjør du når det er foreldresamtale og/eller kurs/overtid/reise ifm jobben? Du har kanskje samboer eller familie som hjelper deg? Anonymous poster hash: 26b59...ba8
hjärterdam Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Vi har 50/50, og jeg har barnevakt ca 2 ganger i året i form av at han sover over hos kamerater eller lignende. Jeg bor sammen med en annen enn barnets far, men prøver å legge ting jeg har lyst til å gjøre til de ukene barnet er hos faren sin. Jeg og eksen tilstreber å være fleksible i ft bytte om det er ting en av oss må/bør være med på, sånn som f.eks begravelser, overtid, kurs osv.
Gjest Riskjeks Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Barna mine er hos faren sin annenhver helg. Ellers hender det at foreldrene mine tilbyr seg å ha dem en natt innimellom, noe både de og barna elsker. BE OM barnevakt, gjør jeg sjelden, det er bare hvis jeg skal noe spesielt på kveldstid(og det er ikke så ofte ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå