AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Hei. Akkurat blitt sammen med ei nydelig jente og vi har det knall sammen. Eneste som irriterer meg litt er hennes uttalelser når hun ser en kar hun ser noe fint ved. Vi var f.eks. ute på tur i fjellheimen for en liten stund siden og på turen møtte vi en guttegjeng. En av disse kara var muskuløs og når disse hadde gått forbi bemerket hun beundrende hans kropp. Samme hvis hun ser en kar hun syntes er litt ekstra kjekk. Da blir det bemerket. Jeg syntes dette er litt kjipt siden jeg ikke helt ser poenget med å bemerke det ovenfor typen sin. Skjønner jo at hun ser, men er det teit at jeg missliker hennes uttalelser?Anonymous poster hash: 69412...31a 1
Gjest Tekola Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Vi har det i hvert fall sånn i vårt forhold at det er bedre å se, si at man liker det og så gå videre, enn å bære det med seg, gå og gruble, skjule det og la det vokse seg til noe større.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Skjønner godt du ikke synes det er noe kult. Noen bryr seg rett og slett ikke om sånt, men de fleste ville nok reagert om de var den parten som "fikk høre det". Hva med å ta opp med henne at du synes det er ubehagelig, og hvorfor hun føler for å fortelle deg slikt? Anonymous poster hash: e61bd...2c7
Alja Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Prøv å gjør det samme å se om det blir godt mottatt. Jeg tipper nei. Og du er ikke for sjalu og sær.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Vi har det i hvert fall sånn i vårt forhold at det er bedre å se, si at man liker det og så gå videre, enn å bære det med seg, gå og gruble, skjule det og la det vokse seg til noe større. Vel, hvis "det vokser seg til noe større" at man synes naboen er kjekk, da har dere store problemer i det forholdet. Just sayin.Anonymous poster hash: cd1b9...f53
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 God gammeldags hersketeknikk hun utøver på deg. Det må du vel se. Jeg hadde ikke sagt det til henne, heller kommentert hvor utrolig deilig damer dere passerer er, kanskje slått av en prat med dem også, mens hun er opptatt av noe annet. Da skal du se at hun kommer tll å reagere. Barnslig hersketeknikk bør bekjempes på rett vis. Ellers vil jeg nok kommentere at dette forholdet ikke blir gammelt, når hun har så dårlig oppførsel. Tydeligvis kommer hun ikke fra noe "møblert" hjem. Anonymous poster hash: b6d6b...a02
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Han jeg holder på med nå gjør akkurat det samme. Jeg trenger virkelig ikke å høre hvor pen hun som gikk forbi er eller hvor digg kropp hun programlederen på tv har... Skjønner ikke hvorfor han absolutt må fortelle meg det...Anonymous poster hash: de522...800
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Merker det samme med min kjærest, jeg orker ikke bry eg noe særlig men jeg komenterer det med "Åja du likte det du så?" så får jeg en kommentar tilbake om at d ikke er noe spes med sånt osv osv. Så når d kommer noen jenter forbi så hyler jeg nesten som en kåt hund, du skal se hun blir missunelig! Hvis hun da spør om jeg ikke liker hennes kroppsfasong så sier jeg bare det rett ut at hun må tåle at jeg ser og bemerker det når hun gjør det og at hun ikke skal lyge når hun ser noe hun liker Må jo gi og ta. Men jeg elsker henne fordeom Anonymous poster hash: ffa3f...3ae
-Jiinxs- Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Synes det er respektløst og holde på slikt. Jeg hadde ikke likt å høre det om jeg var i et forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Enig med Leon. Og hvis man må se og beundre andre; kan man da ikke gjøre det diskret og tie stille?Trenger ikke å oppføre seg lusent overfor en partner som ikke liker det. Anonymous poster hash: 1456b...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå