334 Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Alt for mange som tydligvis troller ebay siden alt av interesse er utsolgt i min strl L-XL. Sider som er behjelpelige med å unngå tollavgift, med greit utvalg som dere har erfaring med? 999 takk
skruf Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Vet ikke hvilken jakke du ser for det, men på denne siden kjøpte jeg meg en kjempegod og fin parkas i høst: http://www.fjellrevenshop.no 1
Fråde Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Vet ikke hvilken jakke du ser for det, men på denne siden kjøpte jeg meg en kjempegod og fin parkas i høst: http://www.fjellrevenshop.no hvor finner jeg det i butikk slik at jeg kan prøve?
skruf Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 hvor finner jeg det i butikk slik at jeg kan prøve? Det vet jeg ikke, jeg bestilte fra denne siden. Jeg bestilte den størrelsen jeg til vanlig bruker, og den passet helt fint:)
Gjest Blomst83 Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 hvor finner jeg det i butikk slik at jeg kan prøve? Det kommer ann på hvor i landet du bor,men flere steder har egne fjällreven butikker. Og jeg anbefaler deg og prøve. Nå jeg kjøpte sa dama i butikken at de var store i str,noe jeg også merker når jeg prøvde. Jeg måtte gå ned en størrelse,og har fremdels god plass til et ekstra lag med klær under
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Alt for mange som tydligvis troller ebay siden alt av interesse er utsolgt i min strl L-XL. Sider som er behjelpelige med å unngå tollavgift, med greit utvalg som dere har erfaring med? 999 takk Troller? Mener du tråler? Jeg kjøpte nylig jakke på Stormberg, de har hatt en del tilbud i det siste. Anonymous poster hash: 50f40...ff8 1
Miss Indi Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Stormberg. Har butikker mange steder, på nettsiden har oversikt
Miss Indi Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Stormberg. Har butikker mange steder, på nettsiden har oversikt
Bad Advice Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Amazon.co.uk Wiggle.co.uk (wiggle er veldig fin side).
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #13 Skrevet 26. desember 2013 www.baredun.no Pajar, parajumpers osv. Her er jakkene gjerne en tusenlapp billigere en ellers. Det er helt trygt å bestille. Jeg gjorde det selv for en stund siden, og fikk en kjempefin jakke til vinteren. Anonymous poster hash: cb6c6...310 1
Gjest Lille-pus Skrevet 26. desember 2013 #14 Skrevet 26. desember 2013 I tillegg til Stromberg og Fjällräven som alt er nevnt, så har både Bergans og Norrøna nettbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå