Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste tiden har typen min begynt å bare gjøre meg så utrolig fort sur, han gjør egentlig ikke noe som skal gjøre meg sur men jeg bare blir så fort sur på han. jeg blir ikke bare sur, men lei meg, irritert og sint. bare små ting får meg til å klikke, og han er den eneste som klarer det.

jeg føler han overser meg for tiden selvom han ikke gjør det, vet ikke hvordan jeg skal forklare dette.
jeg har også en misstanke om at jeg er gravid, har sykt humørsvingninger, har ikke hatt mensen på en stund (tror det er pga p.sprøyte, men den tok jeg for snart 1 år siden og har hatt mensen etter det) er sliten hele tiden, vond rydd, kvalm og har lagt på meg to kilo.
jeg vil ikke ha han med meg på ting lenger, selvom jeg har lyst å finne på ting sammen med han ( men tanken på å omgås med han får meg i dårlig humør) og liker ikke være aleine.
jeg begynner å savne å være for meg selv, men siden vi bor sammen så føler jeg at jeg er nødt til å være hjemme hele tiden.
jeg synes det er deilig når vi krangler, for da får jeg ut sinne mitt på han.

det er bare den siste tiden det har vært sånn nå, noen som har en ide om hvorfor jeg føler det sånn ? blir bare helt frustrert over dette...

Anonymous poster hash: 0fb5e...760
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må du jo finne ut om du er gravid? Ta en hjemmetest eller noe sånt. Noen ganger kan jeg også være veldig frustrert og sint på samboer min som jeg har vært sammen med i snart 3 år. Føler kanskje ikke de samme følelsene noe mer, blir fort sint, lei og vil bare være alene! Men da jeg faktisk begynte å bli mindre sammen med han, kanskje gå litt mer alene hjemme og få tid til å tenke så tenkte jeg egentlig på hvor godt jeg egentlig har det og hvorfor jeg vil være sammen med han. Har det mye bedre med meg selv og mye bedre forhold til samboer nå. (Men kan også være det at du er gravid og hormonene dine tuller med deg.)

Er dere mye sammen? Henger dere sammen 24/7?
Hvis dere gjør ,så anbefaler jeg deg/dere å være litt mindre med hverandre og få tilbake den savn følelsen. Hvis dere er sammen hele tiden, vil dere ikke savne hverandre og ikke føle på følelsene. Men hvis dere ikke er så mye sammen ,så vet jeg egentlig ikke.. Men det er sånn vi "reddet" forholdet våres.

Lykke til videre og håper alt ordner seg!

Anonymous poster hash: bb951...9b8
  • Liker 1
Skrevet

Først og fremst: Ta en graviditetstest. Du er sannsynligvis gravid og proppa av hormoner. Du skriver at det er ett år siden du tok p-sprøyta - den varer barer i tre mnd...

Anonymous poster hash: 5c0bb...c22
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...