AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Jeg ville aldri byttet bort singellivet mot noe annet! Heldige, heldige meg har vært singel hele livet, og det var vanskelig å akseptere først, men etter at jeg passerte 30 har det vært helt greit. Jeg har funnet roen mer og mer, og føler at jeg kan ha det bra med meg selv. Jeg har mange hobbyer og interesser å fylle livet med. Og jeg har 4 fine tantebarn som jeg kan være med innimellom. Viktig å ha god kontakt med de siden jeg mest sannsynlig aldri vil få barn selv. Vet ikke om jeg ønsker barn, og det vil jeg aldri vite før jeg kommer i en sånn situasjon, men siden jeg aldri har vært sammen med noen, tenker jeg ikke over det så mye ... Bunn i grunn er at jeg vet noe som de som aldri har vært evig singel ikke vet. Jeg vet at man kan ha det bra som singel, og at man kan ha god sex med seg selv. Man trenger ikke en partner for å tilfresstille seg selv... Anonymous poster hash: 7bbd5...193 2
Nymia Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 ok Wow, og hva var poenget med å gidde og svare på tråden hvis alt man skal skrive er ok. Deg om det lizzom Uansett så skjønner jeg godt at man liker singellivet. Jeg liker det faktisk ganske ( og overraskende) godt selv. Men dersom man kun har opplevd en side av singel/forhold greia, så er det jo litt vanskelig å vite hvordan den andre delen er. Det er mye positivt med å være i et forhold, men det er også like mye positivt med å være singel også. Men digger at du skriver om hvor mye du liker å være singel. Det er det ikke mange som tørr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå