Gå til innhold

Daten har i det siste kommet med så mange unnskyldninger, skal jeg vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten har ikke kunne møtt meg på en uke nå, og jeg begynner å lure på om han egentlig er interessert. Han skriver og oppvarter meg hver kveld med smser, men det kan jo være for å være hyggelig, og fordi vi har hatt sex flere ganger, og at han har dårlig samvittighet.... Jeg vet ikke.....

Jeg vet ikke helt hva han vil.... Denne helgen kan han ikke møtes for da skulle han noe med jobben sa han.. Jeg vet ikke om det er sant eller ikke.... Og føler jeg sitter bare på "gjerdet" å venter. Jeg tør ikke se meg videre , tør ikke date andre, før jeg finner ut mer av dette med han. Men jeg orker ikke å spørre han rett ut om han vil gå på date igjen, for jeg har brent meg før, og mener at nå er det hans tur til å spørre siden han avlyste to dater.

Pga jobbvaktene våre og boavstand, så er det også vanskelig å treffes i ukedagene.

Ville dere fortsatt lagt på hyllen og ventet? Eller ville dere risikert å miste han helt med å gå videre?

Anonymous poster hash: 547a9...68c
Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Om det kun tar deg én uke med litt turbulens i kontaktfrekvensen før du begynner å vurdere og se etter andre dater...

Usj og isj.

Skrevet

Du skal ikke trenge å lure på hva han vil. Hvis dere bor langt fra hverandre og han ikke kan se deg i helgen, hadde han sørget for å spikre neste gang dere sees.

Det er ikke sikkert forholdet er dødsdømt, men det er klart at han ikke er like interessert som deg.

Anonymous poster hash: feb1c...4e8
Skrevet

Det mener jeg også. Han burde ha spikrer neste møte, så jeg søker derfor aktivt igjen på datingssidene istedet for å ligge på vent. Jeg er venn med han på FB, men er han interessert så burde han ha vist, sagt eller spikret et møte for å vise interesse etter så mange avlysninger. Skjønner ikke hvorfor han skriver til meg fortsatt men jeg er redd det er fordi han føler det er dumt å såre og avslutte brått, eller vil han ha meg litt på is

Anonymous poster hash: 547a9...68c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...