Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dere :)

Jeg tenker kjøpe en fin boks/eske til mannebeinet mitt hvor jeg kan putte oppi småting. Han jobber slik at han er vekke 5 dager i uken og er ute i allslags vær.

Jeg tenkte putte ting som :

*En god håndkrem

*En god fuktighetskrem til ansiktet

*"Gavekort" på massasje og andre godsaker ;)

*Noe snop

Men så stopper fantasien min litt opp.

Vi har bare vært sammen noen mnd, så da tenkte jeg dette kunne være en fin julegave. Men hva putter jeg oppi her? hva TRENGER menn? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med et litt fint bilde av deg som kan virke litt sexy?

Skrevet

Boxere, flakslodd, deodorant, barberhøvel, vimenn-blad, favorittsnopet hans, ølflaske fra vinmonopolet, gavekort på middag/massasje/bj, sokker, øreplugger, hjemmelagde karameller/kjeks/kakemenn, noe fra kondomeriet, ullundertøy, treningsutstyr, sitteunderlag, skinnhansker, bok/donaldblad (proteinsjokolade/pulver, drikkeflaske osv) :Nikke:

Anonymous poster hash: 3aa08...71f
  • Liker 4
Skrevet

Jeg tenker kjøpe en fin boks/eske til mannebeinet mitt hvor jeg kan putte oppi småting. Han jobber slik at han er vekke 5 dager i uken og er ute i allslags vær.

:spy:

Anonymous poster hash: 4990d...01f

• Liker 1
Skrevet

hva med et litt fint bilde av deg som kan virke litt sexy?

Jeg er ikke veldig fotogen av meg, så tror ikke jeg hadde følt meg vel med det :) Men godt tips

Boxere, flakslodd, deodorant, barberhøvel, vimenn-blad, favorittsnopet hans, ølflaske fra vinmonopolet, gavekort på middag/massasje/bj, sokker, øreplugger, hjemmelagde karameller/kjeks/kakemenn, noe fra kondomeriet, ullundertøy, treningsutstyr, sitteunderlag, skinnhansker, bok/donaldblad (proteinsjokolade/pulver, drikkeflaske osv) :Nikke:

Anonymous poster hash: 3aa08...71f

Mye her man kan putte nedi der ja! Takk! :)

:spy:

Anonymous poster hash: 4990d...01f

:lol: Litt intern mellom oss når jeg kaller han det, som at han kaller meg "Kjerringåå" ;)

Skrevet

Håndrem, ansiktskrem og massasje ????
Det der er gaver til en dame og ikke en mann!

Anonymous poster hash: 445dc...f1d
  • Liker 3
Skrevet

Det er da ikke bare kvinner som trenger det, er viktig å ta vare på huden uavhengig om du er mann eller kvinne! ;)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hårvoks, gavebok type "verdens beste mann", aftershave, tskjorte, massasjeolje, lue, hansker, sånne gjennbrukbare håndvarmere man knekker opp eller varmer for å ha i lommen :)

Endret av Strange Doll
Skrevet

Jeg tenkte putte ting som :

*En god håndkrem

*En god fuktighetskrem til ansiktet

*"Gavekort" på massasje og andre godsaker ;)

*Noe snop

Men så stopper fantasien min litt opp.

Vi har bare vært sammen noen mnd, så da tenkte jeg dette kunne være en fin julegave. Men hva putter jeg oppi her? hva TRENGER menn? :P

Ehh....jeg ville nok heller ha puttet i et eller annet lesestoff,en flaske whisky/cognac,en sigar,manneparfyme og slikt....

Skrevet

Kald øl.

Anonymous poster hash: ee9da...635
Skrevet

Tengakuler fra kondomeriet, noen småflasker med brennevin han liker, abonnement på et blad han liker.

Anonymous poster hash: 1e84f...67f
Skrevet

En mann som er ute i all slags vær kan få tørr hud eller kuldeeksem og greier! Å ta vare på huden sin er vel for menn også. Velkommen til 2013! ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...