Teqi Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Heisann dere Jeg tenker kjøpe en fin boks/eske til mannebeinet mitt hvor jeg kan putte oppi småting. Han jobber slik at han er vekke 5 dager i uken og er ute i allslags vær. Jeg tenkte putte ting som : *En god håndkrem *En god fuktighetskrem til ansiktet *"Gavekort" på massasje og andre godsaker *Noe snop Men så stopper fantasien min litt opp. Vi har bare vært sammen noen mnd, så da tenkte jeg dette kunne være en fin julegave. Men hva putter jeg oppi her? hva TRENGER menn?
#Sunrise Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 hva med et litt fint bilde av deg som kan virke litt sexy?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Boxere, flakslodd, deodorant, barberhøvel, vimenn-blad, favorittsnopet hans, ølflaske fra vinmonopolet, gavekort på middag/massasje/bj, sokker, øreplugger, hjemmelagde karameller/kjeks/kakemenn, noe fra kondomeriet, ullundertøy, treningsutstyr, sitteunderlag, skinnhansker, bok/donaldblad (proteinsjokolade/pulver, drikkeflaske osv) Anonymous poster hash: 3aa08...71f 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Heisann dere Jeg tenker kjøpe en fin boks/eske til mannebeinet mitt hvor jeg kan putte oppi småting. Han jobber slik at han er vekke 5 dager i uken og er ute i allslags vær. Anonymous poster hash: 4990d...01f 1
Teqi Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2013 hva med et litt fint bilde av deg som kan virke litt sexy? Jeg er ikke veldig fotogen av meg, så tror ikke jeg hadde følt meg vel med det Men godt tips Boxere, flakslodd, deodorant, barberhøvel, vimenn-blad, favorittsnopet hans, ølflaske fra vinmonopolet, gavekort på middag/massasje/bj, sokker, øreplugger, hjemmelagde karameller/kjeks/kakemenn, noe fra kondomeriet, ullundertøy, treningsutstyr, sitteunderlag, skinnhansker, bok/donaldblad (proteinsjokolade/pulver, drikkeflaske osv) Anonymous poster hash: 3aa08...71f Mye her man kan putte nedi der ja! Takk! Anonymous poster hash: 4990d...01f Litt intern mellom oss når jeg kaller han det, som at han kaller meg "Kjerringåå"
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Håndrem, ansiktskrem og massasje ???? Det der er gaver til en dame og ikke en mann! Anonymous poster hash: 445dc...f1d 3
kaffemaskin Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Håndrem, ansiktskrem og massasje ???? Det der er gaver til en dame og ikke en mann! Anonymous poster hash: 445dc...f1d Det er da ikke bare kvinner som trenger det, er viktig å ta vare på huden uavhengig om du er mann eller kvinne! 2
Strange Doll Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Hårvoks, gavebok type "verdens beste mann", aftershave, tskjorte, massasjeolje, lue, hansker, sånne gjennbrukbare håndvarmere man knekker opp eller varmer for å ha i lommen Endret 7. desember 2013 av Strange Doll
Alina X Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Heisann dere Jeg tenker kjøpe en fin boks/eske til mannebeinet mitt hvor jeg kan putte oppi småting. Han jobber slik at han er vekke 5 dager i uken og er ute i allslags vær. Jeg tenkte putte ting som : *En god håndkrem *En god fuktighetskrem til ansiktet *"Gavekort" på massasje og andre godsaker *Noe snop Men så stopper fantasien min litt opp. Vi har bare vært sammen noen mnd, så da tenkte jeg dette kunne være en fin julegave. Men hva putter jeg oppi her? hva TRENGER menn? Ehh....jeg ville nok heller ha puttet i et eller annet lesestoff,en flaske whisky/cognac,en sigar,manneparfyme og slikt....
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 Kald øl. Anonymous poster hash: ee9da...635
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Tengakuler fra kondomeriet, noen småflasker med brennevin han liker, abonnement på et blad han liker. Anonymous poster hash: 1e84f...67f
minister-mio Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Håndrem, ansiktskrem og massasje ???? Det der er gaver til en dame og ikke en mann! Anonymous poster hash: 445dc...f1d En mann som er ute i all slags vær kan få tørr hud eller kuldeeksem og greier! Å ta vare på huden sin er vel for menn også. Velkommen til 2013! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå