Gå til innhold

Nyttårsaften med venner, familie og kjærester/ektefeller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når klokken er 24 nyttårsaften og rakettene fyker opp, hvem får kveldens første Godt Nytt År hilsen/klem/kyss fra deg?

Anonymous poster hash: 737f1...e5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å stå nærmest kjæresten, så får han ett kyss og en klem. Resten går av seg selv, enkelt og greit den som er nærmest.

Anonymous poster hash: be41f...2b0
Skrevet

Hva hvis din venninne omfavner kjæresten din før deg?

Skrevet

Kan noen svare meg på dette? Hvis en venninne skal til å gi kjæresten/mannen din klem og si godt nytt år før du og kjæresten/mannen har gjort det, er ikke det litt rart? Eller er det vanlig?

Skrevet

Hunden! Tilbringer som regel den kvelden hjemme sammen med den firbeinte. Selv om han ikke er direkte redd fyrverkeri, så ville jeg nok aldri latt ham være alene mens det smeller som verst. Deretter blir det litt tilfeldig telefon og meldinger til venner og familie.

• Liker 2
Skrevet

Samboeren:) Men ikke i år for vi er fra hverandre nyttårshelga:( Så blir vel klem til bestekompisen da:)

Og siden noen her spør om venninner som klemmer kjæresten før du selv; når jeg er flere ender det som regel med gruppe klem, er kjedelig om man er tre, og et par, så blir tredjemann stående alene å vente på klem:P Synes det er så kjipt, så da blir det gruppe klem^^, Synes ikke man skal trø på eggeskall rundt slikt, fort gjort om man har vært venner lenge sikkert, men gjør man det med overlegg for å være ekkel så synes jeg det bare er barnslig:P

Anonymous poster hash: 6a246...c03
  • Liker 3
Skrevet

Kjæresten får nyttårskyss og klem med en gang. Etter det følger klem til resten av de som er der, som regel de som er nærmest. Har ikke tenkt noe særlig over det.

Og til du som lurer på om det er litt rart om en venninne skal gi klem og si godt nyttår til kjæresten før du har gjort det så ja synes det er veldig rart. Jeg hadde ikke likt det overhodet.

Skrevet

Kjæresten får nyttårskyss og klem med en gang. Etter det følger klem til resten av de som er der, som regel de som er nærmest. Har ikke tenkt noe særlig over det.

Og til du som lurer på om det er litt rart om en venninne skal gi klem og si godt nyttår til kjæresten før du har gjort det så ja synes det er veldig rart. Jeg hadde ikke likt det overhodet.

Ja det er det jeg mener også, det skjedde med en venninne av meg. Hennes venninne hadde automatisk prøvd å si godt nytt år til typen til venninna mi. Hun kjenner ikke typen til venninna mi engang.

Skrevet

Jeg skal klappe meg selv lett på ryggen og ønske meg et riktig godt nytt år, takk for det gamle og lykke til videre i det nye! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Ingen, skal jobbe nyttårsaften :murvegg:

Men det ville vært mannen, så klart.

Skrevet

Kan noen svare meg på dette? Hvis en venninne skal til å gi kjæresten/mannen din klem og si godt nytt år før du og kjæresten/mannen har gjort det, er ikke det litt rart? Eller er det vanlig?

Kan flere svare på dette?

Skrevet

Nyttårsaften i fjor var det ei jente, som regelrett kastet seg i armene hans rett foran øynene på meg når klokka slo midnatt... Da ble jeg en smule irritert, synes det var respektløst når hun så jeg sto der med åpne armer klar for å klemme min kjære... Følte meg temmelig teit der jeg "sto i kø" for å få klemme min egen kjæreste. For det var ikke akkurat en kjapp klem, jeg måtte veeente ..

Anonymous poster hash: bb5ff...07a
  • Liker 1
Skrevet

Nyttårsaften i fjor var det ei jente, som regelrett kastet seg i armene hans rett foran øynene på meg når klokka slo midnatt... Da ble jeg en smule irritert, synes det var respektløst når hun så jeg sto der med åpne armer klar for å klemme min kjære... Følte meg temmelig teit der jeg "sto i kø" for å få klemme min egen kjæreste. For det var ikke akkurat en kjapp klem, jeg måtte veeente ..

Anonymous poster hash: bb5ff...07a

Jeg forstår ikke at noen får seg til å gjøre sånt.

• Liker 1
Skrevet

Samboeren og jeg har stort sett stått og holdt rundt hverandre mens det har blitt telt ned til midnatt. Om det hadde kommet noen andre og slengt seg mellom oss, hadde jeg funnet det meget merkelig.

Anonymous poster hash: 52786...18b
  • Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

hæ? er du redd du ikkje skal vera den første å ønska kjærasten din "godt nytt år"? isåfall bør du finna noko anna å bry deg om, td krig, hungersnød, fattigdom, politikk. ting som faktisk betyr noko!
Skrevet

Kyss: Ingen. Singel sjø.

Klem: Hvem enn som står nærmest.

Skrevet

Dama skal jobbe, så jeg kommer dit å gir hun en nyttårsklem/kyss :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at du er umoden. Nå gir jeg stortsett samboeren det første kysset eller klemmen, men skulle noen kommet meg i forkjøpet hadde det ikke gjort noe. Det er ikke verdens undergang og den type fjortissdramatikk holder jeg meg virkelig for god for... Sett at det var en kamerat av han som kom deg i forkjøpet, hadde du reagert på samme måte?

• Liker 1
Skrevet

hæ? er du redd du ikkje skal vera den første å ønska kjærasten din "godt nytt år"? isåfall bør du finna noko anna å bry deg om, td krig, hungersnød, fattigdom, politikk. ting som faktisk betyr noko!

Nå var ikke dette meg det gjaldt, men jeg tror ikke du hadde likt at en annen jente hadde klengt rundt halsen på kjæresten din, kyssa han og sagt godt nytt år!

Og ikke kom med de andre "verdensproblemene"-hersketeknikk og sammenligne de med dette.

Jeg tenker at du er umoden. Nå gir jeg stortsett samboeren det første kysset eller klemmen, men skulle noen kommet meg i forkjøpet hadde det ikke gjort noe. Det er ikke verdens undergang og den type fjortissdramatikk holder jeg meg virkelig for god for... Sett at det var en kamerat av han som kom deg i forkjøpet, hadde du reagert på samme måte?

Jeg syns det er en ufin og merkelig oppførsel av en venninne. Selv min ektemann igjennom 5 år reagerer på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...