Gå til innhold

Noa Noa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om klærne fra Noa Noa?

Har klærne god kvalitet?

Anonymous poster hash: 7ecf2...141
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns de hadde mye fint før, men nå er de litt for spesielle for min smak. Når det er sagt, kvaliteten på klærene jeg har kjøpt har vært veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig varierende kvalitet, og noe er ekstremt dyrt mtp hvor lenge det holder seg. En del av klærne får jeg dessuten litt sånn "kreativ formingslærer med festlig frisyre"-følelse av.

Anonymous poster hash: f9998...232

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig varierende kvalitet, og noe er ekstremt dyrt mtp hvor lenge det holder seg. En del av klærne får jeg dessuten litt sånn "kreativ formingslærer med festlig frisyre"-følelse av.

Anonymous poster hash: f9998...232

Der sa du det :fnise:

Men når det er sagt, så har jeg kjøpt bommulsgensere der, og de viet seg veldig mye ut, så de ble stygge i fasongen.. Skikkelig posete. Men de er behagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før tenkte jeg at Noa Noa var skikkelig kjerring, men så besøkte jeg en av butikkene deres, og ble veldig positivt overrasket. Mye fine klær, som også passer unge personer.

Anonymous poster hash: 7ecf2...141
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierende, syns jeg. Noe har holdt seg vask etter vask, mens noen få ting har tapt seg fortere. Men i hovedsak fornøyd med kvaliteten.

Men jeg likte flere av klærne før. Kanskje det er stilen min som har forandret seg eller så har de blitt kjedeligere. Syns en del av det blir for søtt eller for satt. Men innimellom har de veldig fine ting, og jeg pleier å stikke innom under romjulssalget. De har veldig bra salg når de har salg to ganger i året. Jeg har en del kjoler og skjørt derfra. Jeg passer bare på å kombinere dem sånn at inntrykket ikke blir for blasst. F.eks. ved å bruke litt tøffere sko til en av de søtere kjolene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...