AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Har lekt litt med tanken om å gi broren min GoPro camera til jul. Jeg vet ikke så mye om dette kameraet, men brukes det kun når man står på ski/snowboard/whatever? Altså ikke langrenn hehe. Bruker msn det når man generelt er ute i naturen? Eller bare når det er fart og spenning? Anonymous poster hash: c76ef...f14
Betty2 Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 man kan bruke det som et ordinært videokamera, når og hvor er opp til brukeren å bestemme. men det er måten det er laget på og utstyret til, som gjør at det kan være aktuelt å bruke til fart og spenning. Men mann må kjøpe kamera først, og det andre er tillegsutstyr, som koster ekstra
Pearl2.0 Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Det følger med litt stativ og blant annet hjelmfeste. Husk at du må kjøpe minnekort i tillegg, som koster en del Du er generøs med broren din synes jeg
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Det følger med litt stativ og blant annet hjelmfeste. Husk at du må kjøpe minnekort i tillegg, som koster en del Du er generøs med broren din synes jeg Takk for svar begge to:) Tror nok dette blir litt for kostbart for lommeboken min, så må finne på noe annet lurt. Anonymous poster hash: c76ef...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå