AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Trenger virkelig deres hjelp damer, da jeg har nå nylig kommet opp i en litt ubehagelig klemme. Eller et kjærlighetstriangel om dere vil.. Bor da sammen med mange mennesker i et trangt kollektiv. For ikke så lenge siden flyttet det da inn en liten søt madam jeg fort fikk øye på. Og nylig tok vi to alene en liten tur på byen sammen, og en ting ledet til den andre. Nå, i dag har jeg fått vite at en annen i huset mitt liker den samme jenta, og spurte meg rett ut om jeg likte hun også. Jeg svarte litt defust, men han la uansett igjen et ultimatum som gikk noe slik: "Om du gjør noe med hu, så flytter jeg, og du vil aldri se meg igjen" Jeg har allerede hatt meg med med ho, delt seng. Dette har riktignok bare hendt en gang, men vi har ganske god kontakt til tross for dette. Han andre er også en veldig god venn jeg har kjent snart i 2 år.. Så sliter litt med dette. Har noen hatt noen lignende opplevelser som eventuelt kan hjelpe situasjonen? Anonymous poster hash: b4be0...f1d Anonymous poster hash: b4be0...f1d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Han kan da ikke gjøre krav på henne.. Og det at han i det heletatt sier noe sånt sier jo litt om hvor "mye" han verdsetter deres vennskap. Go for it sier jeg. Anonymous poster hash: b2cfb...b46 12
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Truer med å flytte og at han aldri vil se deg mer? Nei, fuck han! Høres ut som en dårlig venn. Anonymous poster hash: 2e30f...8dd 6
Gjest .-L-. Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 I dette tilfelle så er jo det han som er hoen.. 3
Brian O'Conner Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Som om han finner seg en annen plass i juletider. 1
Chien Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Hvis denne jenta ligger med deg, tviler jeg på at hun er særlig interessert i kompisen din. Mener han i så fall at du skal ligge unna denne jenta, i håp om at han kanskje en dag får henne interessert? Nei, fortell han at dere allerede har rota, og du akter å fortsette med det, da hun tross alt er interessert i deg. Så får det gå som det går. Du har egentlig dibs allerede, da du var der først slik jeg ser det.... 6
Mulancholy Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Min erfaring seier at venner av typen "gjer det som er best for meg, ellers er vennskapet over" ikkje har kapasitet til å være gode venner fordi dei er for egoistiske og sjølvsentrerte. Mest sannsynlig vil det ende når kravet blir for stord til at du kan ofre deg sjølv for din venns beste. Eg ville sett det litt an. Om dere er begge like interessert så er valget opp til jenta. Men ellers kan det være greit å prøve å sette seg inn i kven ho betyr mest for av dere. Tidligere om eg var litt små interessert i nokon men venninna mi var dødsforelska hadde eg nok backa unna. Hadde scenarioet vore motsatt ville eg nok aldri komt med eit ultimatum, men eg pleide å sei ifra til mine venner om det var noko eg ville, og forventa då at dei ville styre unna. (Lærte omsider at folk ikkje er like omtenksomme som meg, og har i seinare tid vert meir forsiktig med å legge korta på bordet for å sei det sånn) 1
Gjest Katten. Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Du svarer: vi har alt gjort ting. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Jeg ville fortalt det til hun dama, og latt henne ordne opp i saken! Anonymous poster hash: c916d...283 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 http://theoatmeal.com/comics/apostropheAnonymous poster hash: d3468...9ee
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Det mest diplomatiske er jo å ofre hun. Som du selv sa: dere har gjort det men har god kontakt enda. Det tar jeg som at du hadde det morsomt, men er ikke interessert i noe mer. Da er det vel naturlig at du passer henne videre. Anonymous poster hash: db026...e6c
Gjest Offensive Pie Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Generel regel: Den som kommer med ultimatum, er den som taper. 2
Anglofil Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Da får han flytte, ingen grunn til at du skal gå med på dette ultimatumet. Mvh Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Dumt av deg å være så diffus, det beste hadde vært å svare at dere allerede har noe på gang. Du får klargjøre det nå, så får han ta bryet med å flytte dersom han synes det er så ille. Anonymous poster hash: 18b04...05a
flinkeceline Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 Dummeste jeg har hørt. La han flytte hvis han ikke tåler at dere er sammen. 1
Gjest Awzm me Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Det er jo tydelig at han vil la henne komme mellom dere, så da får du bare la han flytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå