AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jeg vet dette er et skikkelig teit fjortiss-spørsmål, men jeg spør likevel Jeg og min kjæreste begynte å date for 4,5 måneder siden og ble fort sammen. Alle vet det da, men ingen av oss har vært så interessert i facebook at vi har skrevet noe der eller endra sivilstatus til i et forhold (begge står på "- -"). Det er selvsagt ikke noe problem for meg at det ikke står noe på facebook om det, men det hadde kanskje vært litt koselig. Tingen er at jeg ikke tør å spørre kjæresten. Aner egentlig ikke hvorfor jeg ikke tør spørre, men jeg tenker hva om han sier nei? Det er jo ikke akkurat verdens undergang om han sier det, men ja.. Jeg tenker kanskje at det også er litt teit å spørre om det. Og så høre jeg også at det nå ikke automatisk kommer opp i tidslinjen at vi har blitt sammen om jeg endrer sivilstatus under "om". Er dette sant? For om det er sant så er det veldig bra, for jeg tenker kanskje at det er litt teit at vi skriver det på facebook så sent også om dere skjønner Huff, poster denne som AB jeg Hilsen meg Anonymous poster hash: 2ffb5...1cf
Gjest navnelapp Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Du kan jo berre gjere sivilstatus synleg for deg sjølv og kjæresten din, til dømes, då ser ikkje "heile verda" det.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Du kan jo berre gjere sivilstatus synleg for deg sjølv og kjæresten din, til dømes, då ser ikkje "heile verda" det. Hehe jo! Men da tror jeg kjæresten også vil spørre hva som er poenget med det da om ingen andre ser det. -TS Anonymous poster hash: 40ea0...4ff
Gjest navnelapp Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Hehe jo! Men da tror jeg kjæresten også vil spørre hva som er poenget med det da om ingen andre ser det. -TS Anonymous poster hash: 40ea0...4ff Fordi det gledar deg, er ikkje det grunn god nok?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Litt av et dilemma du er i, dette kan ikke være lett. Håper det ordner seg for deg. Anonymous poster hash: fc9c2...1da 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Litt av et dilemma du er i, dette kan ikke være lett. Håper det ordner seg for deg. Anonymous poster hash: fc9c2...1da Om du leser innlegget, så sier jeg jo at dette ikke er noe problem for meg, men at det hadde vært hyggelig Fordi det gledar deg, er ikkje det grunn god nok? Jo, det har du rett i Takk -TS Anonymous poster hash: 40ea0...4ff
Gjest Emmanuelle Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Det kommer opp automatisk, men er jo bare å sette innstillingene til "kun meg" i en ukes tid. Da kan dere sette det offentlig igjen og ingen vil få beskjed om det på newsfeeden.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Det kommer opp automatisk, men er jo bare å sette innstillingene til "kun meg" i en ukes tid. Da kan dere sette det offentlig igjen og ingen vil få beskjed om det på newsfeeden. Okei, flott -TS Anonymous poster hash: 40ea0...4ff
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Hadde bare sendt forespørsel til han. Dere er jo sammen, ser ikke problemet. Anonymous poster hash: 38295...391 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Kjæresten og jeg har vært sammen i snart to år og har fortsatt ingenting på facebook. Jeg hadde lyst fra dag én, han hadde ikke. Han er ganske privat og ønsker ikke å ha for mye personlig på facebook. Det var litt sårt i starten og vi har hatt våre diskusjoner rundt det der siste endte med at han har sagt at det er greit at vi har det på facebook, siden han skjønte at jeg så veldig gjerne ønsket detm Men da hadde jeg etter hvert innsett at det ikke var så viktig når han egentlig ikke hadde lyst, de som kjenner oss vet jo uansett at vi er sammen, og vi bor jo sammen nå. Uansett, det jeg egentlig skulle frem til, var at hadde jeg bare plutselig satt oss i forhold sammen på facebook da vi ble sammen, så hadde ikke det blitt godt mottatt av min kjæreste i alle fall. Så kan være lurt å snakke om det før du bare gjør det. Og bare spør, hvis dere har definert dere som kjærester så ser jeg ikke problemer ved å spørre . Anonymous poster hash: fb8fd...f2e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Kjæresten og jeg har vært sammen i snart to år og har fortsatt ingenting på facebook. Jeg hadde lyst fra dag én, han hadde ikke. Han er ganske privat og ønsker ikke å ha for mye personlig på facebook. Det var litt sårt i starten og vi har hatt våre diskusjoner rundt det der siste endte med at han har sagt at det er greit at vi har det på facebook, siden han skjønte at jeg så veldig gjerne ønsket detm Men da hadde jeg etter hvert innsett at det ikke var så viktig når han egentlig ikke hadde lyst, de som kjenner oss vet jo uansett at vi er sammen, og vi bor jo sammen nå. Uansett, det jeg egentlig skulle frem til, var at hadde jeg bare plutselig satt oss i forhold sammen på facebook da vi ble sammen, så hadde ikke det blitt godt mottatt av min kjæreste i alle fall. Så kan være lurt å snakke om det før du bare gjør det. Og bare spør, hvis dere har definert dere som kjærester så ser jeg ikke problemer ved å spørre . Anonymous poster hash: fb8fd...f2e Skriver under på denne. Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca 1,5 år nå, men vi står fortsatt ikke som kjærester på facebook. Jeg står som "I et forhold" da, men det står ikke hvem jeg er i et forhold med (regner likevel med at folk skjønner det ut i fra bilder og statuser på profilen min som han er tagget i). Han har skjult sin forholdsstatus, så hos han står det ingenting. Jeg synes også som AB over at dette var litt sårt i starten, men har godtatt at han ikke ønsker å dele alt av privatlivet sitt på facebook nå. Det viktigste er jo at han ikke står som singel! Så ta og snakk med han om hva han synes om sånt før du "plutselig" sender han en forespørsel på facebook. Kanskje du evt kan gjøre samme kompromiss som meg, at du kan stå som "i et forhold" uten at hans navn er tagget, hvis han ikke selv har lyst til at det skal stå noe hos han? Anonymous poster hash: d6c5d...fd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå