Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes slike menn? Jeg har aldri hørt snakk om det, men på en måte høres det jo litt artig ut, en slags "practical joke", gjøre flest mulig gravide og så gi dem falsk personalia. Det kunne jo f.eks. ha vært en slags "konkurranse" i en guttegjeng, kjempegøy.

Men nei, jeg tror ikke det finnes slike menn. Jeg tror rett og slett menn er bedre enn kvinner på dette punktet. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeh.

Anonymous poster hash: 8055f...2c3

Skrevet

Finnes slike menn? Jeg har aldri hørt snakk om det, men på en måte høres det jo litt artig ut, en slags "practical joke", gjøre flest mulig gravide og så gi dem falsk personalia. Det kunne jo f.eks. ha vært en slags "konkurranse" i en guttegjeng, kjempegøy.

Aldri hørt om det i "byn", men hørt dette er en konkurranse blant innvandrer gjenger som vandrer i parken.

Anonymous poster hash: 7dde2...d36

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Man kan jo gi dama fake angrepille om kondomen sprekker. Hadde jo vært artig å finne ut om det er en placeboeffekt.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Er du sjuk i hove? Dette hørtes helt forjævlig ut i såfall.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor? De kan jo bare ta abort.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor? De kan jo bare ta abort.

Det er ikke bare når vi vet 1 av 5 kvinner får problemer i etterkant av en abort.

Men uansett: det er bare for kvinner å gi mannen en kondom om hun er redd for å bli gravid eller få kjønnssykdommer. De fleste kvinner går også på hormonprevensjon i tillegg, så det skal nok litt til å gjøre en kvinne gravid om hun ikke er klar for å bli mamma. Er også ikke vanskelig å finne ut hvem folk er i lille Norge, så med mindre man vil bli pappa og betale barnebidrag i 18 år så gjør man ikke det. Jeg bor i en mellomstor by, og her så har jeg alltid en eller flere felles venner med folk jeg møter.

Anonymous poster hash: abf6d...ece

• Liker 2
Skrevet

Man kan jo gi dama fake angrepille om kondomen sprekker. Hadde jo vært artig å finne ut om det er en placeboeffekt.

Kan være det funker for din del, men dama sin mage vil nok vokse enten du vil eller ikke. Og så får du kose deg med å være pappa summers :)

Gjest Summers
Skrevet

Kan være det funker for din del, men dama sin mage vil nok vokse enten du vil eller ikke. Og så får du kose deg med å være pappa summers :)

Takk, håper på at en fra KG vil være fadder for barnet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på hvilket kjønn trappen er. Først er den en mann, så en dame, så en mann og nå er den ikke viktig..

Anonymous poster hash: 6d05c...f41

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på hvilket kjønn trappen er. Først er den en mann, så en dame, så en mann og nå er den ikke viktig..

Anonymous poster hash: 6d05c...f41

Kjønnsforvirret transe kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Tror det tar rimelig lang tid for en mann å gjøre en dame gravid ved tilfeldig sex etter en tur på byen. Først må du finne ei dame som er villig å ha sex med deg, hun må være enig i å droppe prevensjon, så må hun ha eggløsning til rette tidspunktet, og ikke ta abort hvis det virkelig skulle klaffe.

Jeg vil anmode at du kontakter noen lesbiske par om de trenger en sæddonor, da har du større sjanse for suksess.

Anonymous poster hash: 5adee...4ec

• Liker 1
Skrevet

Tror det tar rimelig lang tid for en mann å gjøre en dame gravid ved tilfeldig sex etter en tur på byen. Først må du finne ei dame som er villig å ha sex med deg, hun må være enig i å droppe prevensjon, så må hun ha eggløsning til rette tidspunktet, og ikke ta abort hvis det virkelig skulle klaffe.

Jeg vil anmode at du kontakter noen lesbiske par om de trenger en sæddonor, da har du større sjanse for suksess.

• Liker 1
Skrevet

Veldig enig i det du sier her.

Sterkt uenig i dette.

Skrevet

Mye verre med damene som bærer fram en uønsket unge. :)

Skrevet

Er man komfortabel med å betale barnebidrag i 18 år??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...