Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal kjøpe en ryggsekk til dama. Den er tenkt til bruk på reise, og siden hun bare er 160 cm bør den ikke være større enn 60-65 liter. Trenger litt hjelp av damene her til å finne en fin sekk. Aner ikke hva damer liker, og vil ikke spørre henne, for da gjetter hun nok hva hun får.

Anonymous poster hash: 18f87...1c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryggsekk ja....wow,den gleden som speiler seg i øynene hennes når hun åpner gaven.

• Liker 1
Skrevet

Ryggsekk i den størrelsen bør ikke kjøpes i gave. Den som skal ha sekken bør prøve forskjellige i butikken for å få en som sitter og passer godt.

Skal det være en julegave?

Anonymous poster hash: d68f7...d69
  • Liker 1
Skrevet

Fin gave, men aner ikke hva du skal velge. Noe med skikkelig bæresystem, som er god og behagelig å ha på, og i yndlingsfargen hennes. Gå til en velutstyrt sportsforretning og be om hjelp. Og få byttelapp i tilfelle passformen ikke blir helt rett.

Anonymous poster hash: 5223b...d5b

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på bruken, men mange jenter elsker Fjellreven-sekkene i en tøff farge.

Anonymous poster hash: ad5ef...ac2
Skrevet

Kommer helt an på hva den skal brukes til, fjelltur eller backpacking i varmere land? For det som funker til det ene, funker ikke alltid til den andre. Og som noen sa over her, bæresystemet er viktig, og ikke noe du kan forutse bare utfra høyde. Sist jeg sjekket hadde heller ikke sportsbutikkene de gode backpackersekkene, men det er mulig dette har endret seg siden dette er noen år siden.

Og til Alina X, ikke alle er spesielt opptatt av gaver. Jeg er en av dem, og hadde blitt kjempeglad for en nyttig gave jeg ønsket meg og kunne bruke ;)

• Liker 2
Skrevet

Ryggsekk i den størrelsen bør ikke kjøpes i gave. Den som skal ha sekken bør prøve forskjellige i butikken for å få en som sitter og passer godt.

Jeg er enig i dette. Fikk tursekk i den str. i bursdagen min, og da fikk jeg et kort fra kjæresten med beskjed om vi skulle dra på ulike butikker og finne en sekk som passet meg. Jeg er VELDIG fornøyd med den gaven.

• Liker 2
Skrevet

Ryggsekk ja....wow,den gleden som speiler seg i øynene hennes når hun åpner gaven.

Hun vil ha det da. Koster faktisk 2 til 4 tusen, ikke så billig som du tror med andre ord. Ikke alle damer vil ha diamantring i julegave.

Anonymous poster hash: 18f87...1c4

• Liker 7
Skrevet

http://nettbutikk.bergans.no/Ryggsekker/Dagstursekker/Skarstind-22L-Blackberry-MagentaPink--141447-p0000326621

Hva med denne? Enten i fargen rød, eller i fargen svart- og rosa.

Anonymous poster hash: 45c51...336

så nå at du sa 60-65 liter.. da er jo denne et alternativ: http://nettbutikk.bergans.no/Ryggsekker/Tursekker/Birkebeiner-65L-Lady-Red-SolidLtGrey--141424-p0000326437

Anonymous poster hash: 45c51...336

Skrevet

Hvis den skal brukes til reising (og ikke på fjelltur), så ville jeg kikket på Nomaden. De har f.eks. denne: http://www.nomaden.no/main/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=25672&category_id=144&back_list=1&option=com_phpshop&Itemid=1

Men jeg er enig med de som har sagt at sekk er noe som MÅ prøves. Lag et koslig gavekort, og gå sammen for å kjøpe sekk i januar.

• Liker 1
Gjest bustyvel
Skrevet

Gi henne et gavekort på sekk, evt pass på at den kan byttes. Ryggsekker bør prøves, både mtp generell passform og rygglengde etc.

Skrevet

Jeg ble kjempeglad for ryggsekken jeg fikk til jul for to-tre år siden! Så at damer ikke kan bli glad for ryggsekker er rett og slett tullpreik. Men jeg er enig med de andre at det i hvert fall er lurt å få en byttelapp, om du har lyst at det skal ligge en sekk under treet. Selv er jeg veldig fornøyd med mine sekker fra Lowe Alpine, jeg har en kraftig 65+15 og en lettvekts 55 liter. De kan reguleres etter høyde/rygglengde, det er helt klart en fordel. I tillegg syns jeg det er kjekt at de finnes i litt fine farger, syns det er fint at ikke alt må være nøytralt selv om man går i fjellet :)

Skrevet

Knakende bra gaveide! :) som de andre her sier så bør ryggsekker prøves, og alle seriøse forhandlere vil insistere på byttelapp.

Selv er jeg innmari fornøyd med Trollhetta lady fra Bergans, 75 liter. Er bare par cm høyere enn kjæresten din. Den funker utmerket både til fjelltur og reise :) har full glidelåsåpning som på bag, og egen dagstursekk integrert i sekken - like kjekt til topptur på fjellet som byvandring på reise.

Anonymous poster hash: 7fd52...a93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...