AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hvorfor/ hvorfor ikke?Anonymous poster hash: b9c63...2bf
Betty2 Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Hvis årsaken var for å ha intekter, og personen ikke har noen sykdommer per dags dato, tje hvorfor ikke? det er ikke noe værre enn dem som ligger med halve bygden gratis. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Hvorfor/ hvorfor ikke?Anonymous poster hash: b9c63...2bf Aldri. Jeg synes det er en usmakelig ting å gjøre og vitner om karakterbrist. Jeg kan ikke ha ett forhold med noen jeg skammelig nok ser ned på. Jeg trenger å respektere partneren min, men en som tidligere har solgt sex klarer jeg ikke å respektere uansett.Anonymous poster hash: 27692...5a1 2
Gjest Malanthor Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Hvis vedkommende angret og aldri ville gjøre det igjen så hvorfor ikke. Hvis vedkommende ikke angret så nei for da ville vi ikke delt et moralskt ståsted som er viktig for meg. Og hvis vedkommende var troendes til og gjøre det igjen så sier svaret seg selv.. Nå har jeg allerede en partner da, så er ikke på utkikk etter en tidligere prostituert og gifte meg med.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Ja, absolutt. De er mennesker de og, like mye verdt som deg og meg. Liker jeg vedkommende hadde det ikke vært noe problem. Jeg er heldigvis ikke er like dømmende som 99% av alle her på forumet. Anonymous poster hash: f4439...ad1 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Har vert det, og det var for oss fullstendig gjennomgått på forhånd. Aldri et tema som kom opp i senre diskusjoner/krangler. Savner henne, mer enn noe... Anonymous poster hash: bf457...18b 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Jeg kunne mest tenke meg at denne prostituerte fikk orden på livet sitt før vi i det hele tatt hadde laget et forhold. Et forhold med en skjør ende, er dødt løp før det har engang startet. Anonymous poster hash: 94ea1...afb
Trapp Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Hvorfor/ hvorfor ikke?Anonymous poster hash: b9c63...2bf Ja. Fordi jeg ikke har noe imot prostitusjon, og uansett er jeg ikke i noen posisjon til å dømme. Jeg ville sett an personen, akkurat som ellers, og var hun en bra person som jeg også hadde god kjemi med, ser jeg egentlig bare på det som spennende, utenfor boksen og attraktivt. Endret 6. desember 2013 av Trapp 1
Gjest Summers Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Hadde kanskje vært for misunnelig til å bli sammen med henne. Endret 6. desember 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Ja, jeg nekter å tro at en person kan være mindre verdt fordi vedkommende har solgt sex. Jeg er fordomsfri og mener alle mennesker kan gjøre hva de vil. Jeg kunne mest tenke meg at denne prostituerte fikk orden på livet sitt før vi i det hele tatt hadde laget et forhold. Et forhold med en skjør ende, er dødt løp før det har engang startet. Hvordan i all verden kan du at en prostituert ikke har orden på livet sitt? Kanskje du kunne fått orden på ditt liv før du inngikk et forhold til et flott mennesker på lik linje med deg og meg? Anonymous poster hash: 6ef51...43e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Nei. Jeg hadde hatt problemer med å respektere noen som har solgt sex. Jeg hadde mislikt tanken på og potensielt møte noen som hadde betalt for sex med den jeg var sammen med, og for meg er sex noe intimt som jeg ikke deler med hvem som helst - det å vite at det for kjæresten bare var like uviktig som å selge arbeidskraft på annen måte hadde jeg ikke kunnet leve med. Anonymous poster hash: 57d7f...b87 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Det har jeg og. Verdens nydeligste menneske. Har vert det, og det var for oss fullstendig gjennomgått på forhånd. Aldri et tema som kom opp i senre diskusjoner/krangler. Savner henne, mer enn noe...Anonymous poster hash: bf457...18b Anonymous poster hash: bf457...18b
Erazor Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Det hadde ikke vært noen dealbreaker for meg. Jeg er liberal, svært lite sjalu av meg, og jeg synes at man få gjøre som man vil så lenge man ikke skader andre. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Det hadde ikke vært noen dealbreaker for meg. Jeg er liberal, svært lite sjalu av meg, og jeg synes at man få gjøre som man vil så lenge man ikke skader andre. Du er en flott mann! Anonymous poster hash: 6ef51...43e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå