Alja Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Det var vanskeligere en jeg hadde trodd å holde liv i den julestjerna frem til jul! Den har allerede begynt å se slapp ut (etter ei uke). I dag plasserte jeg den i vinduet så den skulle få dagslys og ga den litt vann. Det ser ikke lovende ut. Faen da. Jeg visste jeg skulle kjøpt plastikkvarianten på Europris! Noen tips her???
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Kjøp en fredslilje i stedet. Julestjerner er teite blomster. Anonymous poster hash: 73af0...fbf
absinthia Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Julestjerner er fra Mexico og liker å tørke godt opp mellom vanningene. Du kan godt vente med å vanne til de såvidt har begynt å henge med bladene. Kjøp heller en på et lokalt gartneri om du får problemer med å holde dem i livet, det er nemlig ikke sikkert at dét er du som er problemet, men frakt i store trailere, stå i plast i butikken og andre ting. Da jeg dyrket julestjerner kom folk å " klagde" på at de aldri døde, men sto i vinduskarmen frem til neste jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå