Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal farge håret lilla også skal jeg selfølgelig gjøre det hos frisør, tar nok ikke sjansen på å gjøre det hjemme, ettersom at jeg allerede har bleket håret til ombre, også skulle jeg bleke det øverste håret mitt også men det ble misslykka og det ble bare flekker med blondt. Etter det farget jeg håret rødt, men så begynte de blonde flekkene å syntes så jeg farget det brunt igjen. Alt dette på en måned.. Jaja, må få orden på håret, akkurat nå ser det helt forferdeligut så jeg har tenkt å farge håret mitt i en mørk liknende pastell farge. Jeg har brunt hår og jeg har ihvertfall ingen planer om å ødlegge håret mer med bleking.

Hvor mye tror dere det vil koste å farge det lilla? Det er ganske tjukt og er ned til rett over der hoftene syntes.

Vil helst ha svar av noen som har litt greie på dette.. Og hvor mye tror dere det vil koste å farge det hos lærling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på lengden på håret ditt. Jeg har stripet og farget håret endel hos lærling og alltid betalt rundt 400 :-)

Skrevet

Frisører er elendige på farger utenom normalen. Ville uansett ikke ha farget håret ditt når du har så mange sjatteringer i det, jevn det ut først..

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Frisører er elendige på farger utenom normalen. Ville uansett ikke ha farget håret ditt når du har så mange sjatteringer i det, jevn det ut først..

så du tror jeg burde gjøre det hjemme istedet? Hvordan kan man jevne det ut? er jo nesten umulig når det er bleka.. og jeg kan ihvertfall ikke gå rundt med helt bleket hår på grunn av hudfargen min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...