nat26 Skrevet 12. mai 2004 #22 Skrevet 12. mai 2004 Neijeg sier meg enig med de andre,send en klage til eieren av butikken.Og til deg gjest,hvorfor i huleste skal ikke hun forvente at de tror hun skal kjøpe?Hun har jo sagt at hun er gravid,hun må da få lov til å gå i de klærne hu føler seg vel i!!!!De vet jo ikke hvor mye penger hun har i lommeboka vel
Gjest 1111 Skrevet 12. mai 2004 #23 Skrevet 12. mai 2004 Adidas joggebukser? Da kan du ikke forvente at de tror du skal ha noe dyrt vel? Eller? :o Hvorfor ikke? Man blir da ikke noe mer fattig av å ha på seg en adidas joggebukse vel! blir så oppgitt jeg.
MsOphelia Skrevet 12. mai 2004 #24 Skrevet 12. mai 2004 Men hallo...Adidas joggebukser? Da kan du ikke forvente at de tror du skal ha noe dyrt vel? Eller? Det spiller ingen rolle. Absolutt ingen rolle. Nedlatende kommentarer - og å kalle en kunde "bitch" (jeg kommer ikke over det! :o ) hører ingensteds hjemme. Hadde dette vært en ansatt hos meg, hadde hun blitt sparket på minuttet.
Tilde Skrevet 12. mai 2004 #25 Skrevet 12. mai 2004 :o Det går virkelig ikke an å oppføre seg slik... Du bør klage.
Væren Skrevet 12. mai 2004 #26 Skrevet 12. mai 2004 Dette hadde i alle fall ikke gått upåaktet hen hvis jeg opplevde det! Jeg måtte lese om og om igjen det du skrev, for jeg kunne ikke tro det var sant!!! :o Skriv brev til butikken eller ring og snakk med butikksjefen. Jeg hadde aldri sluttet å irritere meg hvis jeg ikke hadde fått sagt fra om noe sånt! Det er bare ikke mulig!!! Og kommentarer om at man ikke kan forventes å være en handlekraftig kunde om man er gravid og går i joggebukser, den kommer i samme klasse! Alle kunder har vel krav på god service? I min verden har de det... Hilsen og klem fra sjokkert sau!
Veslejenta Skrevet 12. mai 2004 #27 Skrevet 12. mai 2004 :o Jeg jobber selv i et serviceyrke, og har opplevd å bli kalt det meste av kunder. Men man er ikke frekk andre veien.
Rioja Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #28 Skrevet 12. mai 2004 Hei igjen! Da har jeg snakket med butikksjefen på nevnte butikk, noe som ble en positiv opplevelse. Jeg ringte tidligere i dag, og snakket med en meget hyggelig mann. Det viste seg at ekspeditøren jeg traff på i går er tilkallingshjelp ved sykdom etc. og de har fått klager på vedkommende før... Butikksjefen var meget ydmyk og beklaget opplevelsen jeg hadde hatt på det sterkeste, og var som flere av dere sa glad for at jeg sa ifra. Forsto det slik at jeg nok ikke kommer til å treffe vedkommende i den butikken mer. Og hvis jeg fortsatt ville handle var jeg hjertelig velkommen, han skulle sørge for at jeg fikk den beste service og selvsagt rabatt. Han ønsket å sende meg noe i posten??? Så takk for at dere fikk meg til å si i fra, jeg hadde latt være hvis det ikke var for dere! :bukke:
Gjest 1111 Skrevet 12. mai 2004 #29 Skrevet 12. mai 2004 Så bra Da får du kanskje noe positivt ut av det hele da, rabatt og noe i posten
Væren Skrevet 12. mai 2004 #31 Skrevet 12. mai 2004 Bra, jente! Nå var du flink - og du gjorde det rette! Hurra for deg!!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. mai 2004 #32 Skrevet 12. mai 2004 Er det mulig?? Herregud... slutter meg til resten her jeg. Skriftlig klage!
Veslejenta Skrevet 12. mai 2004 #33 Skrevet 12. mai 2004 Fordi du gikk og sa ifra snudde det som ellers ville vært en veldig negativ opplevelse til også å bli noe positivt noe! Kjenn etter hvor mye bedre du føler deg nå etter positiv tilbakemelding mot følelsen du hadde i butikken i går.
ringblomst Skrevet 16. mai 2004 #38 Skrevet 16. mai 2004 Verste butikkhistorien jeg har hørt! Flott at du tok den telefonen og jeg håper du fant noe fint til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå