Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i dag ute for å shoppe bursdagsgave til samboeren min, og gikk inn i en klesforretning, da klær topper ønskelisten. Dette var en litt dyr og eksklusiv butikk, men så hadde jeg da også tenkt å legge i endel penger i denne gaven. :)

Da jeg er gravid med voksende mage, er det litt begrenset utvalg i min egen garderobe for tida, så adidas treningsbukse og en stor genser fungerer fint på handletur synes jeg! :roll:

Vel, ekspeditrisa på denne klesbutikken gransker meg fra topp til tå når jeg entrer og gir henne et smil. Hun ser faktisk stygt på meg og sier: "Ja, du skal vel bare se du!"

Jeg blir vannvittig paff men klarer å si at jeg faktisk hadde tenkt å handle, men at jeg nå har ombestemt meg! "Sikkert! -Bitch!" svarer ekspeditrisen........

At det går an! :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madley
Skrevet

Da synes jeg du skal sende en skriftlig klage til eieren av butikken.

For en slik oppførsel er ikke akseptabel og jeg hadde ikke tolerert den for alt i verden.

Skrevet

Enig med Leya! Eieren blir sannsynligvis glad for å få beskjed! Det får da være grenser!!!

:evil:

Skrevet

Det der må du klage på! Jeg er ikke typen som klager på service, men det der var for drøyt!

Den ekspeditøren der burde ha funnet seg en annen jobb som ikke innebar kundebehandling..

Skrevet

Send en skriftlig klage sporenstreks.

Vanvittig.

Gjest Anonymous
Skrevet

det var helt utrolig frekt! du burde si i fra til eieren av butikken!

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Send en klage til butikksjefen.

Jeg har klaget en gang før, og de var kjempetakknemlige for at jeg sa ifra.

Skrevet

Ja, klag - det der var fullstendig uholdbart!

Skrevet

:hakeslepp: kalte hun deg bitch???

Enig med de andre her, send en skriftlig klage til eieren.

Skrevet

.. og så vil vi gjerne vite hva slags svar du fikk

Skrevet

Jeg har alltid ønsket å komme i en situasjon hvor jeg kunne si : "Hva heter sjefen din?" til en sånn bitchy ekspeditør, og dette måtte jo ha vært den perfekte anledning!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Er helt enig med de andre her inne. Fy flate, at det går an. :o Tror jeg hadde sagt noe stygt der og da til henne, for slikt hadde jeg aldri i lviet akseptert å bli behandlet.

Hvilken butikk er det snakk om? Må jo være lov til å nevne det vel, for da kan du jo samtidig advare andre mot den butikken. :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg må bare henge meg på de andre her og si: Send en skriftlig klage I DAG!! Dette må du ikke la gå upåaktet! jentungen kan jo ødelegge ryktet til butikken og det vil neppe eieren være særlig happy for

Skrevet

Slutter meg til de andre her. Dette var langt over streken, ta kontakt med sjefen/innehaveren!

Skrevet

Helt utrolig! Send en klage til ledelsen i butikken.

Hvilken butikk var det forresten?

Skrevet

Er det mulig!!! Send en klage med en gang! Slikt går bare ikke an!

Gjest Paleét?
Skrevet

Høres ut som designer-butikkene i 2.etasje i Paleét i Oslo?

Der kan de typisk si slikt, de er så overlegne. Men hallo...Adidas joggebukser? Da kan du ikke forvente at de tror du skal ha noe dyrt vel?

Eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...