AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er på slankern. For øyeblikket har jeg 76 kg fordelt på 170 cm, og jeg har egentlig tenkt å ligge på rundt 1500 kcal om dagen. Men i dag har jeg fått i meg rundt 2400 kcal, noe som er 900 kcal mer enn jeg hadde planlagt, er det litt krise? Kan legge til at jeg har trent i dag, løping, og forbrant omtrent 400 kcal.og sa har jeg gått 10 000 skritt. Er redd for at jeg har skeiet for mye ut i dag..., er det tilfellet? Anonymous poster hash: fdc66...353
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Nei det er ikke krise, så lenge det ikke skjer hver gang. Kanskje tallet på vekta vil kanskje ikke være sånn kjempebra, men det får du til igjen neste uke. Stå på! Det er lov å skeie ut en gang i blant, så lenge det ikke skjer hver gang. Anonymous poster hash: 47ac2...357 1
Gjest maraii Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Det var litt mye i forhold til hva du hadde tenkt, men krise er det absolutt ikke. Selvom man slanker seg skal man kunne unne seg noe godt også Du kan jo bare prøve å være litt mer forsiktig de neste dagene. Og virker ikke som du har et veldig krisebehov for å slanke deg, i og med at du har en helt normal kroppsvekt i forhold til høyden din :-) Jeg ville ikke tenkt så veldig mye på at du fikk i deg litt for mye, hvis jeg var deg :-) 1
Gjest Runforit Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 En dag betyr ingenting i det store og hele. Du må tenke livsstil, ikke diett. Så lenge du eller er aktiv og spiser bra så vil ikke en dag utgjøre noe forskjell. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Det var litt mye i forhold til hva du hadde tenkt, men krise er det absolutt ikke. Selvom man slanker seg skal man kunne unne seg noe godt også Du kan jo bare prøve å være litt mer forsiktig de neste dagene. Og virker ikke som du har et veldig krisebehov for å slanke deg, i og med at du har en helt normal kroppsvekt i forhold til høyden din :-) Jeg ville ikke tenkt så veldig mye på at du fikk i deg litt for mye, hvis jeg var deg :-) Normal kroppsvekt i forhold til høyden min har jeg ikke, jeg kan veie inntil 72,1 kg og fortsatt være normalvektig i forhold til BMI, nå veier jeg 76, så er ca 4 kg for mye, og vil helst ned til 65 kg, da tror jeg at jeg skal være rimelig fornøyd Uansett takk for beroligende ord alle sammen, vet at det ikke er noen krise med en kosedag i ny og ne, men jeg er redd for at disse dagene skal komme for ofte, og da vil jeg ikke gå ned i vekt. TS Anonymous poster hash: fdc66...353
Gjest Runforit Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Normal kroppsvekt i forhold til høyden min har jeg ikke, jeg kan veie inntil 72,1 kg og fortsatt være normalvektig i forhold til BMI, nå veier jeg 76, så er ca 4 kg for mye, og vil helst ned til 65 kg, da tror jeg at jeg skal være rimelig fornøyd Uansett takk for beroligende ord alle sammen, vet at det ikke er noen krise med en kosedag i ny og ne, men jeg er redd for at disse dagene skal komme for ofte, og da vil jeg ikke gå ned i vekt. TS Anonymous poster hash: fdc66...353 En dag i uka og med trening som brenner 500 kcal så er det plutselig ikke så mye overskudd allikevel 1
Brimi Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Ville faktisk først regnet ut hvor mye kalorier du spiser før du begynte å slanke deg. Når du har funnet ut det bør du ihvertfall prøve å trekke fra kalorier litt etter litt. Et eksempel. Hvis du er vant med å spise 2500 kcal og så tar vekk 1000 kcal så kan kroppen få litt sjokk. Plutselig spiser du over 2500. Men hvis du tar bort 200 kcal hver uke eller annenhver uke så er det lettere for kroppen og omstille seg. Dette er ihvertfall min erfaring.
Jade Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Har du en slik dag, så går du gjerne ikke ned noe denne dagen. Kanskje du til og med går opp 100g :-) Ingen krise, med andre ord. Slankekuren din blir en dag eller to forsinket. Kommer disse dagene tett-i-tett, så vil jo slankekuren stoppe opp. Men en sjelden gang er absolutt ikke noen krise. Bare husk å NYTE det :-) God mat smaker bedre uten dårlig samvittighet :-D
Gjest rådyr Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 Uansett takk for beroligende ord alle sammen, vet at det ikke er noen krise med en kosedag i ny og ne, men jeg er redd for at disse dagene skal komme for ofte, og da vil jeg ikke gå ned i vekt. TS Det bestemmer du faktisk helt selv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå