Gå til innhold

Forskjell på lekende erting og det å bare være slem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han er sånn, plutselig begynner han å terge meg og sier at han elsker å gjøre meg sint og å såre meg. Jeg liker å erte og syns det er veldig morsomt, men det går en grense hvor jeg ikke syns det er morsomt lenger, og da fortsetter han bare og sier "er du sint snart? bli sint da!". F.eks sier han plutselig kaller han meg "cheater", og jeg har så klart ikke vært utro. Lei beskyldning.

Han sier han har metoder for hvordan han skal gjøre meg mest mulig sint og såret. Hvorfor gjør han sånt? Det kan da umulig være kjærlighet? Jeg blir sjelden sint, men når han fortsetter i evigheter så blir jeg bare såret og ber han vennligst slutte. Mulig jeg er litt vel hårsår?

Anonymous poster hash: b2e9f...f86
Videoannonse
Annonse
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Om en person sier han elsker å såre deg så er han ikke riktig navla.

Lekende erting er ironi og flørtende sarkasme, ikke å kalle noen "cheater" eller forsøke å få dem til å bli sinte eller triste.

Dette er første gangen jeg sier dette på KG, men seriøst: Dump fyren og finn deg noen som er mer enn 12 år i hodet.

• Liker 3
Skrevet

Kom deg unna før du blir vant til det. Det blir nok ikke bedre.

Nei, det er ikke kjærlighet.

• Liker 1
Skrevet

Virker som han kjeder seg og trenger noe drama i hverdagen, eller noe sånt.

Skrevet

Ehm.... det er ikke DEG det er noe i veien med (=nei, du er ikke hårsår) når du på femti ord klarer å skrive to ganger at han elsker å gjøre deg sint / såre deg.

Går han i barnehagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...