AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Skjønner ikke hvorfor han er sånn, plutselig begynner han å terge meg og sier at han elsker å gjøre meg sint og å såre meg. Jeg liker å erte og syns det er veldig morsomt, men det går en grense hvor jeg ikke syns det er morsomt lenger, og da fortsetter han bare og sier "er du sint snart? bli sint da!". F.eks sier han plutselig kaller han meg "cheater", og jeg har så klart ikke vært utro. Lei beskyldning. Han sier han har metoder for hvordan han skal gjøre meg mest mulig sint og såret. Hvorfor gjør han sånt? Det kan da umulig være kjærlighet? Jeg blir sjelden sint, men når han fortsetter i evigheter så blir jeg bare såret og ber han vennligst slutte. Mulig jeg er litt vel hårsår? Anonymous poster hash: b2e9f...f86
Gjest Emmanuelle Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Om en person sier han elsker å såre deg så er han ikke riktig navla. Lekende erting er ironi og flørtende sarkasme, ikke å kalle noen "cheater" eller forsøke å få dem til å bli sinte eller triste. Dette er første gangen jeg sier dette på KG, men seriøst: Dump fyren og finn deg noen som er mer enn 12 år i hodet. 3
zen Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Kom deg unna før du blir vant til det. Det blir nok ikke bedre. Nei, det er ikke kjærlighet. 1
Gjest Jumo Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Virker som han kjeder seg og trenger noe drama i hverdagen, eller noe sånt.
Bernardette Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Ehm.... det er ikke DEG det er noe i veien med (=nei, du er ikke hårsår) når du på femti ord klarer å skrive to ganger at han elsker å gjøre deg sint / såre deg. Går han i barnehagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå