Klompen83 Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hei! Jegskal gifte meg i sommer og lurer veldig på hvordan andre har gjort dette med pynting av brud (hår, sminke etc.)? Jeg ønsker å ha en person som kommer til hotellrommet der jeg og min forlover + noen venninner er for å ordne meg, men jeg finner ingen som tilbyr dette i Trondheim? Min faste frisør visste heller ikke om noen, der må man komme til salongen for pynting. Er det noen som har erfaring med at en person kommer til hotellet for pyntingen? Noen som vet noen som tilbyr dette i Trondheim? Erfaringer? Pris? Skal også på kjoleprøving snart. Noen anbefalinger av salonger? Jeg har lurt litt på den ved lautenhaven (Tessem?).
Winterfresh Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Kontakt Anette Klophus. Har hørt at hun er kjempedyktig, og vurderer å kontakte henne selv når dagen min nærmer seg. Jeg vet at hun tar oppdrag i Osloområdet, men du kan jo spørre henne om hun har lyst til å dra helt til Trondheim for deg. Her er en linken til siden hennes: http://www.anettebklophus.com/#!contact/c10fk
Jordbærkake Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Har hørt mye fint om brudesalongene på Melhus og Heimdal (frøken frue?), og en del negativt om Agape. Tessem tror jeg ikke jeg har hørt noe særlig om, men den ser ganske liten ut, selv om det sikkert ikke har noe å si.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Jeg tror drømmehagen hudpleie hvertfall kan sminke. Tror ikke hun gjør hår. Men hun er kjempeflink og reiser ut til deg hvor en du skulle befinne deg. Anonymous poster hash: 50029...cc0
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Ang kjolesalonger, brukte jeg Frøken Frue (Carl Johans gt) i sin tid.fant drømekjolen der, men opplevde stort kjøpepress og følte at de bare ville pakke på meg mest mulig tilbehør, for så å få meg raskest mulig ut av butikken.Anonymous poster hash: a67fe...ce3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Jeg kjøpte kjolen min på Tessem, men de skal dessverre legge ned til jul. Jeg var ikke spesielt fornøyd med Lises brudesalong på Melhus, tafatt betjening og lite hjelp. Eva brud på Heimdal derimot fikk jeg fantastisk hjelp, og masse tips om hva som kunne passe Anonymous poster hash: dcd8f...a9e
Jordbærkake Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Skal Tessem legge ned? Opphørssalg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå