Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gammel studievenninne på 40år som jeg treffer en til to ganger i året hvis vi er i samme by, vi er på FB sammen og vi blir oppdatert på hverandre gjennom en felles venninne som treffer oss begge ganske ofte.

Nå er hun veldig syk av kreft, og kommer trolig ikke til å leve lenger enn til sommeren.

Jeg synes det er vanskelig å skrive på julekortet til henne og familien (mann og små barn som jeg kun har truffet en gang for flere år siden.)

Noen som kan tipse? har ferdigtrykkede julekort med bilder av vår familie og god jul og godt nytt år på.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lat som ingenting. Jeg tenker at hvis jeg lå for døden, ville jeg ikke at dette skulle bli opplyst på en måte.

Anonymous poster hash: 4e14d...bb7
  • Liker 4
Skrevet

Hvis kortene er ferdigtrykket trenger du jo egentlig ikke skrive mer da. :) Men det må da uansett være greit å ønske noen en god/fredelig julehøytid f.eks, selv om hun er syk. Du kan jo heller si noen mer personlig til henne neste gang du møter henne. Et ferdigtrykket julekort blir for meg egentlig mest en oppdatering på hvor store venners barn er blitt. :)

Anonymous poster hash: 61a6e...aee
  • Liker 1
Skrevet

siden du ikke har så mye med henne å gjøre, ville jeg bare sendt kortet sånn som det ville sett ut dersom hun ikke hadde vært syk. Det er hvertfall ingen grunn til å la være å sende kort og ønske en god jul. Det settes nok pris på uansett!

• Liker 2
Skrevet

jeg stod litt i samme klemma. for meg ble løsningen å konsentrere meg om å ønske en god julehøytid. du behøver ikke snakke om det som skal skje.

• Liker 1
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Hva med å skrive noe som " mange varme og gode tanker til dere i jula"

Å late som ingenting blir i min verden rett og slett for dumt! Er vanskelig, men tenk hun kommer til å sette pris på det.

• Liker 6
Skrevet

forskjell på å late som ingenting og å ikke gjøre det triste til julens hovedbudskap da

Skrevet

Takker for svar.

Kommer til å holde meg til noe i duren "god jul med familien" og håper vi kan treffes på nyåret i hennes by. Vi pleier å ha et venninnetreff i løpet av vinteren i den byen hun bor, og jeg er eneste som må reise langt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...