AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hei. Jeg er ei jente på 20 som har møtt en på 37. Først var det mest for vennskap, men jeg har merket at han er VELDIG på meg. Han sender mye meldinger, vil møte meg veldig mye og forteller meg konstant hvor vakker jeg er. Han har også bedt meg ut på middag. Er dette kanskje et dårlig forsøk på å få sex eller kan han være forelsket? Jeg er veldig moden for alder og vi har samme humor, men virker fortsatt litt rart? Jeg vet ikke.. Noen som kan ha peiling? Vet det kan være veldig vanskelig å si. Han er heller ikke redd for å bli sett med meg offentlig til tross for at man kan se veldig stor aldersforskjell på oss. Anonymous poster hash: ec7fc...9f8 Anonymous poster hash: ec7fc...9f8
Ferny Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Umulig å si. Men du kan jo begynne med å spørre deg selv om du ønsker et forhold til en mann som er 17 år eldre enn deg.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Umulig å si. Men du kan jo begynne med å spørre deg selv om du ønsker et forhold til en mann som er 17 år eldre enn deg. Alder har egentlig svært lite å si for meg ellers, men dette føler jeg er kanskje litt i det drøyeste laget. Men jeg har en veldig god tone med en mann på 32. Er veldig interessert i ham, og han virker interessert han og. Men jeg er ikke et gram interessert i denne typen på 37, og det blir nok litt for gammelt for meg også, selvom han kun er 5 år eldre enn ham jeg er litt småbetatt av. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem? Føler det er slemt å avslå middagen han har bedt meg ut på. Anonymous poster hash: ec7fc...9f8
Ferny Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Alder har egentlig svært lite å si for meg ellers, men dette føler jeg er kanskje litt i det drøyeste laget. Men jeg har en veldig god tone med en mann på 32. Er veldig interessert i ham, og han virker interessert han og. Men jeg er ikke et gram interessert i denne typen på 37, og det blir nok litt for gammelt for meg også, selvom han kun er 5 år eldre enn ham jeg er litt småbetatt av. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem? Føler det er slemt å avslå middagen han har bedt meg ut på. Anonymous poster hash: ec7fc...9f8 Det er ikke slemt av deg å takke nei til middag med en fyr du ikke er interessert i. Greit at dere er venner, men å si ja til middagsdate sender ut litt feil signaler (ettersom du ikke er interessert i noe mer). Og når det gjelder han andre. Du er bare 20 år gammel.... hadde du vært... 23-24, så hadde jeg hatt lettere for å si at alderen på mannen ikke har noe å si. Svak for litt eldre menn selv - men stusser litt over de over tredve som går etter tjueåringer (og yngre). Og det stusset jeg over da jeg var så ung selv også. Sier litt om han liksom....
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Bare si at du ikke er interessert i noe videre kontakt og så sletter du nummeret. Anonymous poster hash: 409f4...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå