iingvild Skrevet 11. mai 2004 #1 Del Skrevet 11. mai 2004 Så disse formene av silikon i butikken her om dagen. Tror det er rimelig nytt, eller? Noen som har erfaringer med slike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. mai 2004 #2 Del Skrevet 11. mai 2004 Det er ikke akkurat nytt, jeg har kjøpt silikonformer i norske butikker for flere år siden. De er fine, enkle å bruke og morsomt med annerledes form på kakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 12. mai 2004 #3 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har silikon form til muffins. Den er kjempefin! kakene bare glir ut av forma. Jeg har kjøpt den på tupperwareparty og kostet ca 160.-.(tror jeg det var) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 18. mai 2004 #4 Del Skrevet 18. mai 2004 Slipper å smøre, kan brukes både til frysing, ovn og mikro. Helt genialt. Bruker bare det. Og så enkelt å rengjøre. Slipper svarte renner som aldri går bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 21. mai 2004 #5 Del Skrevet 21. mai 2004 Slipper å smøre' date=' kan brukes både til frysing, ovn og mikro. Helt genialt. Bruker bare det. Og så enkelt å rengjøre. Slipper svarte renner som aldri går bort.[/quote'] Helt enig. Helt genialt. Kjøpte kakeformen fra tupperware. Kaken kommer med en gang det blir ikke en smule igjen i formen. Vi hadde bakeparty med tupperware, og der viste hun oss åssen vi gjorde alt fra å sette deien til kaken var ferdig til å etes. Og ho tok ikke i deigen en eneste gang. Utrolig imponert. Bare må har flere forskjellige typer former. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 21. mai 2004 Vi hadde bakeparty med tupperware, og der viste hun oss åssen vi gjorde alt fra å sette deien til kaken var ferdig til å etes. Og ho tok ikke i deigen en eneste gang. Utrolig imponert. Bare må har flere forskjellige typer former. Kan en ikke bruke vanlig røre? Liker mine egene oppskrifter jeg! Funker sikkert det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 21. mai 2004 #7 Del Skrevet 21. mai 2004 Bruk akkurat det du vil Det er ikke noe spesielt med de formene, annet enn at de er bøyelige. Jeg bakte brød i silikonformer i går, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #8 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, man kan bruke akkurat hvilken deig man vil, skulle bare fortelle hva jeg hadde opplevd. Det jeg skulle fram til var at jeg synes silikonformene er kjempefine til å bake med. Skal har tupperwareparty til neste fredag, da vet jeg at jeg skal kjøpe flere silikonformer. I tupperware er det jo åssen en slags "livstidgaranti" på det du kjøper. Så står det at den kan vaskes i oppvaskmaskinen så kan det alltid gjøre det. Derfor er jeg så glad i tupperware. Kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå