JessicaDay Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hei. Jeg vil så gjerne bli dødsgod på løping Elsker denne treningsformen, eneste jeg klarer å fortsette med over tid som jeg føler gir meg noe positivt Så litt om meg: Har kjøpt meg en tredemølle, en fancy en sådan Har vært på løplabbet og sjekka føttene mine. Jeg overpronerer visst, noe som forklarer hvorfor jeg fikk vondt i ankler når jeg begynte løpe. Fødte min andre gutt for 7 mnd siden. Jeg startet sakte og rolig, og er nå der at jeg klarer løpe 5 km i strekk på fart rundt 8-8,5 km/t. Jeg vil gjerne klare å løpe 5 km på under/rundt en halvtime. Og på sikt en mil på under/rundt en time. Løper 4 ganger i uka ca. Mandag: 5 km Onsdag: 5 km Torsdag: Intervall (ca 30 min, løper på 12, går på 6 annenhvert minutt osv. Løping på høy hastighet gir meg vondt i knær og ankler, burde jeg da kutte ut dette??) Lørdag: 5 km Prøver å løpe litt fortere noen økter, men ikke alltid jeg klarer. Noen ganger løper jeg deler av økten på 9 km/t. Hvordan er det lurest at jeg går frem nå? Jeg er nødt til å være litt forsiktig med kroppen, da jeg kjenner det litt i ledd (sikkert i forbindelse med graviditeten) Vil også klare å opprettholde treningen jeg har blitt så glad i uten å føle jeg alltid må presse meg selv, og gjøre det bedre. Så, noen som har noen innspill/tips? Setter veldig stor pris på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå