AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hei! Jeg har ett spilleveddemål med gubben og sliter med å finne noe veddemål. VI ahr gjort dette før men da var det han som kom på ideen. Den som tapte skulle ha kroppsmassasje (og litt til.. og lag middag til vinneren Moi vant seff! Men nå har vi det veddemålet igjen og det er visst min tur å kom på noe å vedde .... og sliter her! Kan noen menn ( kvinner er velkommen også! ) til å gi meg noen tips? Da hadde jeg og ( forhåpentligvis gubben også! Håper på raske tilbakemeldinger da "premien" av veddemålet skal gjøres i morgen, eventuelt på lørdagen. Anonymous poster hash: 33d79...e29 Anonymous poster hash: 33d79...e29
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Er han tjukk? Nei Anonymous poster hash: 33d79...e29
syndra Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Ska hjelpe deg med å finne noe jeg men må vite om han først eller er det bare teit
syndra Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Nei Anonymous poster hash: 33d79...e29 'Reit har han noen åpenbare svakheter?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Jeg ønsker bare generelle tips på hva jeg kan vedde mot han. Vil ikke trekke inn personlig ting inn her, selv dette er anonymt Anonymous poster hash: 33d79...e29
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Hva veddet dere om sist? Anonymous poster hash: 85e49...89a
Gjest Arch Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 At han ikke tør gå en dag med kjole på.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Det ble først veddet om en kroppmassasje med blindfold, og at den som ble massert fikk ikke lov å si nei..... Anonymous poster hash: 33d79...e29
lillemilly Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Den som taper må lage tre retters middag med sin egen kropp som matfat! Hihi. Lykke til;)
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Den som taper - må gi en blowjob, eller en slikkejob :-P - skal spandere middag ute - skal lage noe godt til den andre, type bakst, kaker, dessert - må gi fotmassasje - må vaske opp/rydde bort middagen i en uke - ta ut av oppvaskmaskinen/henge opp klær i en uke Anonymous poster hash: b3dbd...1fd
Gjest Awzm me Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Den som taper må ta hele julevasken, mens den andre kan slappe av på spa
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Den som taper må kjøpe en flaxlodd-jukekalender til en andre! (Tror den koster 50 kr) Anonymous poster hash: b3dbd...1fd
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 Hei! Jeg har ett spilleveddemål med gubben og sliter med å finne noe veddemål. VI ahr gjort dette før men da var det han som kom på ideen. Den som tapte skulle ha kroppsmassasje (og litt til.. og lag middag til vinneren Moi vant seff! Men nå har vi det veddemålet igjen og det er visst min tur å kom på noe å vedde .... og sliter her! Kan noen menn ( kvinner er velkommen også! ) til å gi meg noen tips? Da hadde jeg og ( forhåpentligvis gubben også! Håper på raske tilbakemeldinger da "premien" av veddemålet skal gjøres i morgen, eventuelt på lørdagen. Anonymous poster hash: 33d79...e29 Trenger litt inspirasjon til å kanskje finne på noe selv så dette er bra, flotte forslag folkens! Keep it coming! Anonymous poster hash: 33d79...e29
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 Den som taper.... - Må gå i en outfit valgt av samboeren/kjæresten. - Må bli med på kino, der den andre har valgt ut film. - Må pynte/vaske til jul - Må gå inn på kondomeriet å kjøpe noe flaut til seg selv. - Må spandere øl/vin/drink til den andre på byen! - Må spandere taxi hjem fra byen, neste gang. - Må rope høyt på et kjøpesenter "Jeg suger i bowling!!" - Må spise en skje med kanel/smør. - Må lage til et strippeshow forran den andre! - Om det er mannen så taper, så må han skrive på facebook "Tapte mot kjæresten! Jeg suger i playstation". Om det er kvinnen som taper, så må hun skrive "Jeg suger i matlaging! Klarer ikke en gang å steke pizza". Anonymous poster hash: b3dbd...1fd
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #17 Skrevet 5. desember 2013 Den som taper.... - Må gå i en outfit valgt av samboeren/kjæresten. - Må bli med på kino, der den andre har valgt ut film. - Må pynte/vaske til jul - Må gå inn på kondomeriet å kjøpe noe flaut til seg selv. - Må spandere øl/vin/drink til den andre på byen! - Må spandere taxi hjem fra byen, neste gang. - Må rope høyt på et kjøpesenter "Jeg suger i bowling!!" - Må spise en skje med kanel/smør. - Må lage til et strippeshow forran den andre! - Om det er mannen så taper, så må han skrive på facebook "Tapte mot kjæresten! Jeg suger i playstation". Om det er kvinnen som taper, så må hun skrive "Jeg suger i matlaging! Klarer ikke en gang å steke pizza". Anonymous poster hash: b3dbd...1fd Såååå bra innspill!! Takk! Anonymous poster hash: 33d79...e29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå