Gjest Linn35 Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Skal bestille en PJS jakke via nett men er usikker på størrelsen på disse? bruker 42 til vanlig og M/L i gensere/bukser etc. Er 1.75 høy bør jeg gå for L eller XL?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Selv er jeg 1.60, og har strl. M i barnestrl. Har PJ kodiak, forresten. Anonymous poster hash: 5e4b0...78d
Neket Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Gå i en butikk og prøv en? Og vær nå sikker på at det ikke er en jallakopi du kjøper, folk er så flinke til å spørre om steder som "canadagoosedrittbillig.com" og "møkkbilligmerkejakke.no" er trygge sider å handle på 4
Gjest Linn35 Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Gå i en butikk og prøv en? Og vær nå sikker på at det ikke er en jallakopi du kjøper, folk er så flinke til å spørre om steder som "canadagoosedrittbillig.com" og "møkkbilligmerkejakke.no" er trygge sider å handle på Hehe, takk skal du ha. Jeg er nok ikke av dem som lurer på det der... Men ang størrelse får jeg dessverre ikke prøvd. Her jeg bor er det ikke noen som selger merket i mils omkrets. Derfor jeg spør Gi gjerne tips, om du vet...
Dunkel Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Jeg har PJ Kodiak og den er helt vanlig i strl. Har den i XS, og jeg er ca. 164-165 og bruker xs og s til vanlig, går helt an på plagget. Jeg trooor L vil gå på deg. Litt usikker, for du burde gjerne prøve jakken før du kjøpte den mtp at den koster såpass mye. Endret 5. desember 2013 av Dunkel
Sen ve ben Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Har også lyst på denne jakken, alltid syntes den er fin, sukk... I hvilke butikker selges de? Bor i Akeshus område, send meg gjerne pm den som vil. Da tenker jeg på den Kodiak fargen sand. Veldig dyr?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Gå i en butikk og prøv en? Og vær nå sikker på at det ikke er en jallakopi du kjøper, folk er så flinke til å spørre om steder som "canadagoosedrittbillig.com" og "møkkbilligmerkejakke.no" er trygge sider å handle på Anonymous poster hash: 07425...37a
Gjest blasé Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Er 165, bruker xs/s/m i overdeler, og har størrelse small i jakken. Den er stor på meg og har mye plass! Så den er stor i størrelsen, har kodiak modellen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Har også lyst på denne jakken, alltid syntes den er fin, sukk... I hvilke butikker selges de? Bor i Akeshus område, send meg gjerne pm den som vil. Da tenker jeg på den Kodiak fargen sand. Veldig dyr? Jeg har denne, og er absolutt verdt det! MEN jeg har kjøpt i barnestrl. da får man ikke den guletingen bakpå, og jakken ble nesten 1000 kr billigere jeg kjøpte på en butikk som heter Junior på Manglerudsentert i OsloAnonymous poster hash: 5e4b0...78d 2
Sen ve ben Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har denne, og er absolutt verdt det! MEN jeg har kjøpt i barnestrl. da får man ikke den guletingen bakpå, og jakken ble nesten 1000 kr billigere jeg kjøpte på en butikk som heter Junior på Manglerudsentert i OsloAnonymous poster hash: 5e4b0...78d Så det lønner seg å kjøpe i barnestr? Ypperlig!! Jeg er 165 høy og liker ikke store jakker. Tusen takk for tips 1
GlitterGlitter Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 (endret) jeg er 1.72 høy og bruker som regel small i overdeler, og har min i xs. syns de var store i størrelsen! så du bør gå for large syns jeg Endret 6. desember 2013 av GlitterGlitter
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 Ellers da? Hvordan står det til med størrelsene på Parajumpers? Anyone?? Anonymous poster hash: 07425...37a
DenAnonymeJenta Skrevet 8. desember 2013 #13 Skrevet 8. desember 2013 Ellers da? Hvordan står det til med størrelsene på Parajumpers? Anyone?? Anonymous poster hash: 07425...37a Har hørt de er veldig store i størrelsen.. tror nok det ville vært lurt å dra til nærmeste butikk og prøve deg frem.
Sophie-Ann Skrevet 9. desember 2013 #14 Skrevet 9. desember 2013 Tråden er ryddet for avsporinger, pelsdebatten kan dere starte en egen tråd om Sophie-Ann mod 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #15 Skrevet 9. desember 2013 Tusen takk, Sophie-Ann! Tommelen opp!Anonymous poster hash: e94e8...202 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå