AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 En kompis til min svoger er singel. Han virker utrolig grei, og er veldig kjekk. En jeg skulle ønske jeg kunne blitt litt bedre kjent med! Men hvordan skal jeg gå fram? Jeg skal selvsagt snakke med min svoger og spørre om det er greit. Vi er gode venner, kan prate om alt. Svoger og kompis er rundt min alder. Jeg ønsker å bli litt bedre kjent med kompisen før jeg snakker med svogeren min. Jeg har bare truffet denne mannen én gang. Jeg er desverre utrolig sjenert ovenfor menn jeg ønsker å bli kjent med. Jeg er sosial og kommer over ens med alle andre, men med menn jeg synes er tiltrekkende blir jeg helt stum og klarer ikke å føre en ordentlig samtale. Min søster som alså er gift med min svoger har også nevnt noen ganger denne kompisen. Virker som hun liker han godt og nevnte en gang at jeg burde bli bedre kjent med han. Kan noen komme med noen tips som gjør at jeg ikke driter meg ut? Jeg kan ikke feste før om en stund pga økonomi. Jeg pleier å være med svogeren min å drikke litt, men det går ikke nå. Jeg ønsker heller ikke å låne penger eller alkohol til dette da jeg synes det er feil. Kan jeg prøve å få til en mat og filmkveld med søs, svoger, kompis og meg? Eller blir det for "åpenbart"? Min søster og svoger overreagerer på ting. Sier jeg at jeg er interissert i en fyr tror de at jeg vil gifte meg med han liksom.. Så jeg vil holde dette litt nede hvis dere skjønner All hjelp mottas med takk! Anonymous poster hash: 33298...3c6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Noen? Anonymous poster hash: 33298...3c6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 33298...3c6
svante Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 For de fleste vil jo en slik filmkveld hinte om at det ligger noe bak. Hvis du ikke treffer denne fyren naturlig nå og da skal det mye til å få til noe uten å involvere minst en av dem.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Hvis han er på facebook så kan du jo adde han som venn? Jeg ville ikke ha involvert søster eller svoger. det kan fort bli altfor kleint. Anonymous poster hash: 63262...36e
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Jepp, jeg hadde ikke likt at min søster la an på en kamerat av fyren min.
Notisblokk Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Jepp, jeg hadde ikke likt at min søster la an på en kamerat av fyren min. Hvorfor hadde du ikke likt det? Til TS: Snakk med søsteren og svogeren din. Tror de vet aller best hvordan dere kan løse dette på en fin måte?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Hvorfor hadde du ikke likt det? Til TS: Snakk med søsteren og svogeren din. Tror de vet aller best hvordan dere kan løse dette på en fin måte? Blir for nære alt.
Notisblokk Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Blir for nære alt. Jeg skjønner hva du mener. Men hvis TS og søsteren er gode venner så burde det gå helt fint. Hadde vert helt annerledes om det var broren til svogeren og ikke kompisen, da blir det for nært for meg
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Ts har du funnet han på face? Anonymous poster hash: 1c23f...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå