Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, alle gode KG-ere! :)

Jeg har, som sikkert mange andre, et litt.. anspent forhold til øyenbrynene mine.

Jeg har aldri klart å få dem like. Det ene ser alltid mer skjevt ut enn det andre. Og når vurderer jeg å faktisk barbere dem bort, for så å la dem vokse ut igjen. Jeg har temmelig tykke og mørke øyenbryn naturlig.

Noen som har erfaringer med øyenbrynsforming? Og er det noen som vet hvor man kan henvende seg, hvis man vil få øyenbrynene formet profesjonelt? Eller er det noen her inne med gode tips for fin forming av bryn? Tas imot med et stort takk!! :)

Anonymous poster hash: ead40...9da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar de heller ut enn å barbere de! Det er nesten det dummeste du kan gjøre!

Som hun over skriver, kontakt en hudpleieklinikk. De er utdannet og skal være flinke til å høre på hva du ønsker deg og hva som passer ansiktsformen din.

Skrevet (endret)

Jeg har heldigvis ikke dette problemet for tiden. Jeg prøver å nappe så lite som mulig og spare, fordi når jeg klusjer for mye og for lenge, napper jeg for mye på en side. Nå sparer jeg litt, for og så nappe igjen, for å få et best mulig resultat. Du kan få det fikset på enkelte frisørsalonger og hudpleieklinikker :)

Endret av s@nd
Skrevet

Spar de heller ut enn å barbere de bort. Jeg overnappa mine øyebryn da jeg var 13 og nå, fem år senere er det fortsatt skjeve.

La dem vokse, og så går du til en hudpleiesalong og får de formet. Helt like vil de aldri bli, men det kan hjelpe litt hvertfall. De ser i hvertfall lettere hvordan bryna dine skal være formet enn det du selv gjør i et speil hjemme på badet i dårlig lys.

Ellers kan du jo alltids fylle inn med brynpenn/pudder?:)

Skrevet

Jeg hørte en gang at man heller burde se på dem som søstre, enn tvillinger. :)

• Liker 2
Skrevet

Det stemmer bra med det hun sier over her. Øyenbryn skal ikke være tvillinger, skal være søsken. :D

Gjest Yellowrose
Skrevet

Jeg former mine hos hudpleier og er kjempe fornøyd! Anbefales :)

Skrevet

Hallo, alle gode KG-ere! :)

Jeg har, som sikkert mange andre, et litt.. anspent forhold til øyenbrynene mine.

Jeg har aldri klart å få dem like. Det ene ser alltid mer skjevt ut enn det andre. Og når vurderer jeg å faktisk barbere dem bort, for så å la dem vokse ut igjen. Jeg har temmelig tykke og mørke øyenbryn naturlig.

Noen som har erfaringer med øyenbrynsforming? Og er det noen som vet hvor man kan henvende seg, hvis man vil få øyenbrynene formet profesjonelt? Eller er det noen her inne med gode tips for fin forming av bryn? Tas imot med et stort takk!! :)

Gå til en profesjonell øyenbryns designer, uten tvil.

Anna (annasmakeupworld) og Fred (kjendis bryn-styleren) er vel de to beste Oslo har på dette, så ville prøvd meg på en time der. Hos Fred er det nok kanskje litt dyrt for de fleste dog.

Men skaff deg time hos en av disse så får du nok tips og et resultat du ikke får andre steder :)

Anonymous poster hash: 615db...4f1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...