AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Vi har fått nytt arbeidsantrekk som krever hvite bukser, men de buksene vi kan bestille gjennom jobben er forferdelig stygge og posete og passer overhodet ikke til min kroppsfasong eller overdelen jeg har valgt. Jeg har fått lov av sjefen å bruke private bukser så lenge de er hvite, og jeg tenkte noe kroppsnært, som en hvit tights men i tykkere stoffkvalitet. Er det ikke jeggings det heter? Hvor får man kjøpt det? Har ikke sett det i noen av butikkene jeg vanligvis handler i. Bor i Oslo, så utvalget bør være bra bare jeg vet hvor jeg skal lete:) Anonymous poster hash: 8bedb...346
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Jeggings er som regel tights i litt fastere stoff (a la jeans.. derfor navnet jeggings: jeans-leggings). De har også gjerne detaljer fra jeans som baklommer eller sømmer i siden og i livet som ligner det man finner på jeans. Veldig stretchy-skinny-jeans på en måte. Vil tro at du finner disse på nett i alle fall. Har sett masse slike i hvitt men bor ikke i Norge for tiden, så har ikke peiling på butikker. Jeg har sett dem mest hos rimelige kjeder og der de selger jeans. Prøv å se i nettbutikker først, men disse er så stretchy at det skal mye til om de ikke passer i den størrelsen du vanligvis bruker.
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Ser ut som Vero Moda har i alle fall.. (selv om dette er asos sin side) http://www.asos.com/Vero-Moda/Vero-Moda-Optic-White-Denim-Jeggings/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1011548&cid=0
FruHudson Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Dr.Denim har en som jeg vil tro ser bra ut på de fleste vet at de selger Dr.Denim på Carlings, og på nelly.com
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Og det finnes masse billge varianter (som holder mye bedre enn tights i alle fall). Regner med at en helt hvit bukse uansett vil bli litt grå og flekkete etter hvert, så greit å ha noe som ikke koster skjorta.
Luckiness Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Hvilken type jobb har du siden du må ha hvite bukser? Noe innenfor helsevesenet? Isåfall selger de vel mye forskjellig i diverse nettbutikker for arbeidsuniformer. Men kan godt hende de kun har slike posete bukser.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Hvilken type jobb har du siden du må ha hvite bukser? Noe innenfor helsevesenet? Isåfall selger de vel mye forskjellig i diverse nettbutikker for arbeidsuniformer. Men kan godt hende de kun har slike posete bukser. Jepp, noe innenfor helsevesenet:) Og ja, alt som finnes av "helsebukser" er dessverre uaktuelt, de ser ikke ut. Takk for svar til dere øvrige! Anonymous poster hash: 6fba1...f39
Luckiness Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 http://www.allheart.com/landau-uniforms-womens-scrub-pants/p/ln8369clearance/ http://www.workinstyle.com/nursing-uniforms/scrub-trousers.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå