Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette greit? Hva synes dere menn?

Anonymous poster hash: 0672c...0d1
Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke greit!

Man bør bruke kondom, uavhengig av partnerens utsagn - om vedkommende nekter deg å bruke kondom, hadde jeg blitt meget skeptisk.

• Liker 9
Skrevet

Ikke ok! Mennene bør alltid være bevisst på å bruke kondom! Ellers er det ikke så veldig synd på dem..

• Liker 8
Skrevet

Det er galskap. Men så er jo mannfolk riiiimelig dumme hvis de har sex uten kondom også da.

• Liker 5
Skrevet

Uavhengig av alt det moralske skjønner jeg ikke at de tør - la en tilfeldig ukjent være far til ungen man skal ha ansvar for resten av livet, han kan jo bære på et utall forskjellige genetiske disposisjoner for ymse fysiske og psykiske sykdommer og diagnoser, samt disposisjon for utrivelig personlighet... Ikke blir det lett for legene å finne ut av heller, uten familiehistorie å forholde seg til.

Anonymous poster hash: 7ad19...9e6
  • Liker 5
Skrevet

Er det et fenomen som skjer så ofte at det trenger å diskuteres i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 78be2...3c9
  • Liker 8
Skrevet

Nei! Det er temmelig langt fra greit!!!

Jeg hadde blitt rasende...selv om jeg vet jeg og har ansvar...

!!!

Anonymous poster hash: cbca8...c90

Skrevet

Det er selvsagt en helt jævlig ting å gjøre, enten du har tenkt å be ham ta ansvar for barnet eller ikke. Det er, rent moralsk, noe av det laveste og nedrigste jeg kan tenke meg av ting som ikke er forbudt ved lov.

Anonymous poster hash: 25871...f97
  • Liker 1
Skrevet

Er da helt innafor det, om han er så dum så ;)

Anonymous poster hash: 4ee34...54b

Skrevet

Ikke greit. For sikkerhets skyld insisterer jeg alltid på anal-sex.

• Liker 5
Skrevet

Finnes dette virkelig??

Høres veldig farlig ut :s

Og nei, om det er en realitet er det virkelig ikke greit, like lite ugreit som om menn hadde kunne tatt en shot som hadde ødelagt en vaginal spiral for så å gjøre ei dame gravid...

Om jeg hadde vært mann og redd for noe slikt så hadde jeg tatt på regnfrakk med en eneste gang..

• Liker 1
Skrevet

Litt skummelt å ha sex på byen om det eksisterer slike, med andre ord har det sine fordeler å være lite ettertrakta mann likevel. Men det er jo ganske normalt å bruke kondom, i tilfelle kjønnsjukdomer.

Anonymous poster hash: cd4ea...ce6
Skrevet

Jeg må i vanligste KG-stil presisere at dette IKKE gjelder alle kvinner !

Anonymous poster hash: 4792a...4c9
Skrevet

Jeg ville sikkert ha gjort det, dersom jeg ville blitt gravid, ikke hadde type, og heller ingen som kunne donere sæd.

Jeg ville riktignok ikke tvunget ham til å ikke bruke kondom, bare ikke brakt det opp. Jeg tenker at dersom han ikke spør om prevensjon selv, får det være hans problem. Jeg ville heller ikke oppsøkt ham i ettertid for å presse til meg penger eller lignende.

Anonymous poster hash: d02d8...7e5
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville sikkert ha gjort det, dersom jeg ville blitt gravid, ikke hadde type, og heller ingen som kunne donere sæd.

Jeg ville riktignok ikke tvunget ham til å ikke bruke kondom, bare ikke brakt det opp. Jeg tenker at dersom han ikke spør om prevensjon selv, får det være hans problem. Jeg ville heller ikke oppsøkt ham i ettertid for å presse til meg penger eller lignende.

Anonymous poster hash: d02d8...7e5

Men du tenker ikkje på det eventuelle barnet ditt da?

Skrevet

det er umoralsk, helt enig. Man har jo en intensjon som en ikke sier til den man er med hjem til..og ikke bare om en liten ting, men om et menneskeliv, hans sønn...Så usikker på om jeg hadde gjort det...

Men når utvalget bra menn snevres inn og sjansen for å bli alene med barnet i våre dager uansett er ganske stor..så tenker jeg at det er en løsning hvis en vil bli gravid og klokken tikker. Dessuten er jo menn utrolig dårlige på det med kondom. Jeg har alltid vært den som har tatt ansvar. Å ikke ha kondom har aldri stoppet en mann jeg har vært med hjem.

TS

• Liker 1
Skrevet

Men når utvalget bra menn snevres inn og sjansen for å bli alene med barnet i våre dager uansett er ganske stor..så tenker jeg at det er en løsning hvis en vil bli gravid og klokken tikker. Dessuten er jo menn utrolig dårlige på det med kondom. Jeg har alltid vært den som har tatt ansvar. Å ikke ha kondom har aldri stoppet en mann jeg har vært med hjem.

TS

Så du ville heller latt være å bli i lag med ein av desse menna du ikkje synes er bra nok enn å få barn med ein på byen? Er dei så ille med andre ord?

Skrevet
Kvinner som går på byen for å bli gravide møter menn som går på byen for å finne seg ONS. Simple as that.
Menn ligger menn hvem som helst på byen, også blir de overrasket når de får vite at dama er blitt gravid? Skader ikke å tenke seg om.

Anonymous poster hash: a968a...7d8
Skrevet

Tror faktisk jeg heller ville ha begynt den delen av livet alene med et barn ( vet det er egoistisk og en risiko siden en selv kan bli syk, og da er barnet ille ute) enn å skulle være sammen med en mann jeg ikke finnes begeistret for. Dater for harde livet, men forelsker meg ikke og tenker at jeg kan bli barneløs. Kunne jo kuttet ut kondom med han siste. Han hadde sikkert blitt en god far, vi ble kjent, men jeg mistet interessen. De andre jeg har datet har barn fra før og det funket ikke.

Skal jeg vente til jeg er "gift", samboer,..osv før enn jeg får barn, da er nok tiden ute.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...