Gå til innhold

Hvordan kan jeg gjøre denne delen av badet penere og mer praktisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Nå trenger jeg hjelp fra noen interiørglade og kreative sjeler :)

Vi bor i en ganske liten leilighet, som ikke har det største badet. Dette har vi funnet ut er den mest plassbesparende måten å ha vaskemaskin og tørketrommel på.
I det siste har jeg begynt å interessere meg mer for interiør og har lyst til å ordne mer i leiligheten.

Jeg har ingen mulighet til å fjerne den stygge vasken (fordi vi leier) og varmtvannstanken må stå der den står. Men jeg skulle så gjerne ønske at det fantes en måte å få det til å se litt mer innbydende ut. Er det noen som har tips til hvordan man kan gjøre det?
Vi har generelt lite skap og skulle gjerne hatt en måte å oppbevare hånddukene på som ser litt fint ut :) Tips mottas med STOR takk:)

post-27759-0-97293700-1386257952_thumb.jpost-27759-0-31417000-1386257965_thumb.jpost-27759-0-85835700-1386257981_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et servantskap fra Ikea som du får tilpasset under vasken?

Samt et hyllestativ av noe slag over vvt?

Skrevet (endret)

Kanskje du får kjøpt en dekkplate eller snekret en slags boks som du kan dekke varmtvannstanken med. Den må være lett å fjerne, men det kadde kanskje gjort det litt mer "helt" mellom den og vaskesøylen. Evt kan du kanskje få tak i et fint dusjforheng og sette opp en hylle til vaskemidler over tanken.

Under vasken kan du sette en kurvhylle med hjul på eller noe sånt og kanskje bruke samme forheng som foran tanken (men klippet til å passe). Rett nok så er dusjforheng ofte lite pene, men de kan rydde opp i slike ting som det der og krever lite arbeid og faste løsninger.

Endret av Lea2
Skrevet (endret)

Kanskje du får kjøpt en dekkplate eller snekret en slags boks som du kan dekke varmtvannstanken med. Den må være lett å fjerne, men det kadde kanskje gjort det litt mer "helt" mellom den og vaskesøylen. Evt kan du kanskje få tak i et fint dusjforheng og sette opp en hylle til vaskemidler over tanken.

Under vasken kan du sette en kurvhylle med hjul på eller noe sånt og kanskje bruke samme forheng som foran tanken (men klippet til å passe). Rett nok så er dusjforheng ofte lite pene, men de kan rydde opp i slike ting som det der og krever lite arbeid og faste løsninger.

Har tenkt tanken på å dekke over varmtvannstanken med noe. Vet ikke hvor mye penger jeg har råd til å legge i det. Men er jo mulig å kanskje få laget en hylle å ha over, også bruke dusjforheng slik som du foreslår. Tusen takk for tips :)

edit:skrivefeil

Endret av followURdreams
Skrevet

Noen jeg kjenner har satt skyvedør foran disse tingene. Helt genialt. Aner ikke om det er mulig hos deg?

• Liker 1
Skrevet

Noen jeg kjenner har satt skyvedør foran disse tingene. Helt genialt. Aner ikke om det er mulig hos deg?

Samme tenkte jeg. Dersom det ikke går så hadde jeg satt opp en spennstang og hengt opp helt hvite dusjforheng helt rett for å få det til å se ut som en vegg.

Anonymous poster hash: 8fddf...a81

Skrevet

Vi kjøpte en billig benkeplaten på ikea og felte ned en lignende utslagsvask. Vet ikke om det er noe mer plass til venstre for vasken, men hvis det er det ville jeg anbefalt det - ekstremt praktisk med plass å sette fra seg ting. Under kan du jo ha trådkurver og dekke for med dusjforheng eller skyvedører.

Anonymous poster hash: 4d0f8...ca5

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte en billig benkeplaten på ikea og felte ned en lignende utslagsvask. Vet ikke om det er noe mer plass til venstre for vasken, men hvis det er det ville jeg anbefalt det - ekstremt praktisk med plass å sette fra seg ting. Under kan du jo ha trådkurver og dekke for med dusjforheng eller skyvedører.

Anonymous poster hash: 4d0f8...ca5

Har gjort noe lignede med en billig hvit benkeplate fra Ikes jeg også, ble veldig praktisk med ekstra plass til å sette fra seg på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...