AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jenter: har dere noen gang vært sammen med en konebanker? Vil gjerne høre deres historie. Anonymous poster hash: fcddd...72d
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Nei jeg har ikke det, men jeg har eid en teppebanker en gang. Det var veldig ok. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 De har nok blitt banket selv i oppveksten og derfor må yte vold på andre. Lavmåls er det!! Gå i terapi eller begynn å tren kraftig, så får en kanskje mindre behov til å slå ned uskyldige folk. Anonymous poster hash: a484f...198
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Må innrømme at jeg hadde vært litt skeptisk til å involvere meg med ei som har vært i et eller flere voldelige forhold. Men lurer jo på hva det er hun har sagt/gjort for å få en fyr til å klikke så veldig. Anonymous poster hash: 534e1...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Har vokst opp med voldelig far...teller det? Anonymous poster hash: 7bbe1...4d1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Jeg var sammen med en som... eh, vet ikke hva jeg skal kalle ham. Manipulerende. Jeg var 15 år tror jeg, den gangen. Ihvertfall: han overtalte meg til å ha sex med ham, uten at jeg ville. Han maste, prøvde og til slutt var han i meg. Etterpå var jeg lei meg og sur, husker jeg. Han var smørblid og kom på rommet med katten, så kunne den muntre meg opp. Det var noen ganger han tok hardt tak i meg, dytta meg, men noe som gjorde meg ekstremt redd en gang var da han slo hull i ei dør, og sa etterpå at jeg skulle være glad det ikke var meg. Det var den gangen, aldri mer. Man lærer heldigvis av sine feil. Han hadde forresten ADHD. Anonymous poster hash: 815f8...9ae
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Selvsagt teller det for noe. Men er det en legitim unnskyldning, tror du? Nei.. Tror du ALLE ANDRE bryr seg da om hva din far gjorde mot deg? Nei.. Hva dem bryr seg om, er at du i så fall har slått en kvinne. Og det er alt. Ingenting annet betyr noe da. Og sliter du med større problemer fra dette, så kan du prate om det til en psykolog som et normalt menneske ville gjort med større problemer. Det hjelper ikke dine problemer om du går løs på andre mennesker. Og lager problemer for dem og evt. Ehm..her må du da ha svart feil person.... Anonymous poster hash: 7bbe1...4d1 1
Adhara Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Tråden er ryddet for innlegg som forherliger voldsbruk, personangrep og svar til dette, samt svar til moderering. Er det spørsmål til moderering så tas dette på PM eller på Ris & Ros. Irrlys, mod. Endret 5. desember 2013 av irrlys 1
flashthis Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Kvinnfolk som slår mannen er like patetiske.. Eneste gangen du har lov å slå ned dama, er hvis hun prøver å ta livet ditt/andre. Om dama slår deg så ikke vær like patetisk tilbake, bare forlat hun. Kvinnfolk slår ofte gutter, kompisen min ble slått til av kjæresten sin flere ganger, bare pga små krangel/sjalusi.. Endret 5. desember 2013 av flashthis
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 har ikke vært sammen med en, men faren min ER det. banker stemoren min rett som det er når han er full. å hun tilgir og tilgir, helt hjernevaska. vil ikke ha hjelp heller. hadde jeg visst at han kunne fått sin straff ville jeg tilkalt politiet med en gang. men, når jeg ikke har hatt kontakt med han på noen år (kun stemor) så er det ikke lett å skaffe bevis. er ikke rart man får et forkakklet forhold til menn.... Anonymous poster hash: 10be4...f00
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Men det lar seg ikke gjøre med mindre man flytter eller skaffer seg ny dame, fordi når det først har startet sitter man litt fast. og det gidder jeg ikke nå. Se etter ny dame, mener jeg. Så da lever jeg bare med hun jeg har nå og håper på hva fremtiden bringer selv om vi fortsatt slåss og jeg alltid er the champ rocky marciano.Anonymous poster hash: fcddd...72d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Men det lar seg ikke gjøre med mindre man flytter eller skaffer seg ny dame, fordi når det først har startet sitter man litt fast. og det gidder jeg ikke nå. Se etter ny dame, mener jeg. Så da lever jeg bare med hun jeg har nå og håper på hva fremtiden bringer selv om vi fortsatt slåss og jeg alltid er the champ rocky marciano.Anonymous poster hash: fcddd...72d Hva lar seg ikke gjøre, mener du? Det var ikke så mye sammenheng i dette du skriver her, så jeg forstår ikke helt hva du egentlig prøver å si. Og du må for all del gjøre hva enn du vil for min del, så lenge du føler deg komfortabel med det. Det viktigste er jo ofte å være glad, lykkelig og fornøyd, både med seg selv og de menneskene som kommer innom livene til så mange mennesker, som man møter på i løpet av et langt liv evt. Anonymous poster hash: 30bee...b15 1
Adhara Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til dette. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 Sist vi hadde skikkelig krangel løp hun rundt med saks å bare klikka opp i mente. Helt forstyrret jente. Hørte henne bare skrike mens hun løp som faen.Anonymous poster hash: fcddd...72d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 Må innrømme at jeg hadde vært litt skeptisk til å involvere meg med ei som har vært i et eller flere voldelige forhold. Men lurer jo på hva det er hun har sagt/gjort for å få en fyr til å klikke så veldig. Anonymous poster hash: 534e1...0f8 Hun trenger ikke å ha gjort noe som helst! Eksempel 1: Han klikka fordi han trodde hun holdt på med en annen mann bak hans rygg som eksen. Hun var trofast, eksen også. Situasjonen eskalerer enten hun prøver å komme seg ut av huset, snakke fornuft i han eller bevise sin uskyld, uansett om hun sier det på en rolig eller bestemt måte. Eksempel 2: Han blir plutselig i dårlig humør og vil ikke si hvorfor. Han klikker når hun fortsetter å spørre, og går løs på henne. Fem minutter senere har situasjonen eskalert, og hun sitter der med en geværmunning mot panna. Hun har hatt fungerende forhold tidligere, han har ikke. Do the math. Han må til slutt velge mellom straffeforfølgelse eller psykiatrisk behandling, og velger sistnevnte. Han får diagnosene antisosial og narsissistisk personlighetsforstyrrelse med trekk av emosjonell ustabilitet. Han fullfører selvfølgelig ikke behandling, hun går under jorden, og han fortsetter med samme type forhold til andre damer. Hun tør ikke involvere seg i noe nytt på flere år, går hos psykolog for å bearbeide traumene, og begynner til slutt å date igjen, men vel på vakt for lignende tendenser. Fint at du holder deg unna forhold med de som har vært i voldelige forhold med en slik måte å tenke på, for de har allerede opplevd mer enn nok urettferdighet og empatiløshet. Anonymous poster hash: 6518a...6af 3
Gjest Daenerys Skrevet 5. desember 2013 #17 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Tråden er ryddet for innlegg med spørsmål til moderering, voldsforherligelse, og innlegg skrevet av utestengt bruker. Tråden stenges etter gjentatte ryddinger. Spørsmål til moderering tas på pm til moderator eller ris&ros. Daenerys, mod. Endret 5. desember 2013 av Daenerys
Anbefalte innlegg