Gå til innhold

Menn: kult eller kjipt å date en dame "alle" sikler etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann: synes du det er ubehagelig/greit/kult å date en jente som andre menn stadig diskuterer/kommenterer utseendet på (i positiv forstand - pen, søt etc.).

Opplever du det som at det er slitsomt med "mange om beinet", risikabelt å satse på vedkommende? Eller er det bare stas at hun "velger deg", når du vet at hun kan få "hvem hun vil"...?

Litt satt på spissen men.... ganske nysgjerrig.

Anonymous poster hash: cc400...4cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer veldig ann på hvordan hun oppfører seg når hun får komplimenter.

Trenger hun bekreftelse fra andre at hun er pen hele tia så blir jeg lite interessert i å fortsette et forhold.

Det at andre menn synes dama mi er pen jo bare positivt :)

Anonymous poster hash: 44a3f...1d5
  • Liker 2
Skrevet

De blir eiersyke og ekstremt sjalu.

Anonymous poster hash: 7ad86...f41
Gjest Katten.
Skrevet

Så lenge jeg liker jenta, så lenge jeg finner henne attraktiv og god personlighet - så bryr jeg meg ikke om hva andre menn synes.

Har datet jenter som får all mannlig oppmerksomhet hvor enn de beveger seg, til de som ikke gjør så mye ut av seg. Det er ingen forskjell for hvordan jeg føler det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er selv dame, men har alltid vært "en av gutta" og har også diskutert slike ting som dette med kompisene.

Mitt inntrykk er at hvordan en mann takler å ha en populær og pen kjæreste avhenger av selvtilliten hans. Å stadig vekk få klapp på skulderen og kommentarer om hvor heldig man er som har kapret DEN dama vil være hyggelig for de fleste, men hvis man ikke er trygg på seg selv kan det også skape usikkerhet. De mer stille og forsiktige kompisene mine foretrekker damer de slipper å kjempe om, det viktigste er jo at hun er fin og spesiell for DEM, mens de litt brautende (ikke negativt ment) kompisene synes det er bare kult å ha en ettertraktet kjæreste, "for det er jo MEG hun har valgt!".

Hehe, en smule generaliserende dette, men jeg gjengir bare det "mønsteret" jeg har observert ;)

Anonymous poster hash: 840ca...a54
Skrevet (endret)

Nå dater ikke vi lengre, men har aldri sett på hennes skjønnhet som et problem. Tvert imot!

Er jo heller ikke sikkert alle andre ser med samme øyne som meg da ;)

Endret av Mike Waters
Skrevet

Hos meg blir det motsatt siden jeg er dame, men jeg synes det er litt gøy med alle jentene som sikler etter kjæresten, for de får han aldri uansett :nigo:

Anonymous poster hash: 414a5...d33
  • Liker 1
Skrevet

Jeg humret litt for meg selv da en bekjent av meg sa; Hmm hvor har du gjort av den mørrrke, høye og flotte typen din? Jeg så at hun drømte seg bort ja. Haha. Var også noen eldre damer som var glad i å ta han på rumpa :P

Jeg synes det er artig ;)

Anonymous poster hash: 0d643...e07
Skrevet (endret)

Tenker det samme som katten. Liker jeg jenten bryr jeg meg rett og slett ikke. De som får mye oppmerksomhet er ikke noe annerledes på tomandshånd enn andre. Jeg bruker ikke oppmerksomheten damen får som et mål på om hun er kjærestemateriale eller ikke. Det som har noe å si for meg er de inntrykkene jeg får av henne og hva jeg synes.

Det som derimot kan være litt stress når man går ut med en som får mye oppmerksomhet er når man går ute og andre menn prøver seg, sikler osv. Jeg er ikke helt typen som blir sjalu pga av at damen får oppmerksomhet, men jeg hadde blitt lei meg dersom hun hadde gjengitt oppmerksomheten og flørtet tilbake med andre menn. Det hadde jeg ikke giddet i lengden.

Endret av .-L-.
Gjest Snoken-
Skrevet

Bryr meg ikke om hva andre synes. Har vel egentlig bare vært sammen med pene jenter, og det har gått veldig bra.

Skrevet

Så lenge hun ikke er en av de pene jentene som har elendig selvbilde når det gjelder personlighet, og derfor må oppsøke utseendefokusert oppmerskomhet ved hver bidige mulighet, så bør det gå fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...