lykketroll:) Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hei, jeg har vært så heldig at jeg harr blitt bedt på nyttårsfest. Jeg kjenner ikke vertskapet så veldig godt, men ble invitert via venninner som skal dit. Tenker atjeg vil ha med meg noe, som takk for at jeg fikk komme Noen forslag? Tenker en champagneflaske kanskje, men har virkelig ikke peiling på det, så treger gjerne en spesifikk flaske jeg kan ta med, eller noe annet I samme slengen vil jeg ha med en flaske til å drikke selv også,men aner ikke hva som er godt.. Tips? Jeg er 23 hvis noen lurer, og om emnet passer bedre et annet sted så er det bare å flytte det
kaffemaskin Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Jeg trengte en flaske vin jeg skulle gi bort ved en anledning, og da fikk jeg veldig god hjelp på vinmonopolet siden jeg ikke helt viste hva jeg skulle gå for. Ellers kan det jo være fint å kjøpe en lite dekorert blomst å gi også 1
Erazor Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Du kan spørre venninnene dine om hva de har tenkt å ta med seg, eller om tips om hva de tror kan passe. Ellers er en champagneflaske ganske greit om det er en fest med alkohol, og gjerne litt snacks. Ellers er det ikke lett å si hva du vil synes er godt - smaken er jo svært forskjellig. Spør gjerne på Vinmonopolet. Du må ikke kjøpe champagne heller, det finnes mange typer musserende vin som paser fint til anledningen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Jeg pleier å ha med vin til maten og en musserende til å åpne ved midnatt. Avtaler gjerne å dele med en venninne (hvis du ikke har planer om å bli veldig full). Er glad i cava eller prosecco som ikke er så søte. Noen ganger har jeg også ekte champagne, det er enda bedre, men koster jo mer. Som gave ville jeg satt pris på en flaske musserende, eller noe fin sjokolade som man kan servere. Ellers pleier jeg også å ha med stjerneskudd Anonymous poster hash: 7b264...9c9 1
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Eller sjokolade! Sjokolade er aldri feil!! (Særlig for slike som meg som ikke er så fryktelig glad i alkohol i store mengder). Jeg tror jeg hadde satt pris på noe til kaffen i stedet for champis. Jeg tenker sånn at alle kanskje har med seg til eget forbruk og gjerne en flaske hver eller for et par. Det blir som regel mer enn nok av det på nyttårsaften. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Hjemmebrent er alltid en slager! Anonymous poster hash: 4c14b...21e
lykketroll:) Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2013 Eller sjokolade! Sjokolade er aldri feil!! (Særlig for slike som meg som ikke er så fryktelig glad i alkohol i store mengder). Jeg tror jeg hadde satt pris på noe til kaffen i stedet for champis. Jeg tenker sånn at alle kanskje har med seg til eget forbruk og gjerne en flaske hver eller for et par. Det blir som regel mer enn nok av det på nyttårsaften. Ja, det var et bra tips! Føler kanskje ikke helt å ta med konfekten besteforeldrene pleier å få, men det finnes vel mye forskjellig
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 En konfekteske kan fungere, men det koster ofte mye mer enn det smaker. Det trenger ikke å være så innmari fancy. Kanskje et stort fat (eller en bolle) med litt forskjellig. Nok til 30 stk og som kan settes rett på bordet etter desserten (om det er et sånt middagsselskap). Kan godt være konfektkake også. Bare noe som ikke krever bestikk og tallerken. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå