AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Har holdt på med en fyr i 3 måneder. Han synes det er nok at vi møtes 1-2 ganger i uka, og det holder for meg også. Han har spandert mat, sagt han liker meg, tatt meg med på flere restauranter, gått tur med meg og ringer av og til. Jeg synes allikevel han ikke virker helt på hugget forelsket. Denne prosessen drar seg ut og jeg har mistet all interesse nå. I tillegg har han hatt mange muligheter til å glede meg, men heller skuffet meg. Sagt vi skal på kino og avlyst til fordel for en fest med gamle kollegaer osv. Han virker emosjonelt utilgjengelig..distansert. Mulig han er sjenert da. Hvor lang tid benytter menn seg av dating før enn de får ut fingern og gjør noe med situasjonen? Er det opp til dama å skulle tuppe det i en eller annen retning? Anonymous poster hash: 08a05...7eb
Steinar40 Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Det er helt opp til deg. Hvis du ikke syns det gir deg noe (nok) så avslutter du. 1
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Det er like mye opp til dama som mannen. Du må stille krav og kanskje dra litt mer av lasset selv også. Om han tror det er helt ok/likegyldig for deg om han heller går ut med gamle kolleger, så klart han gjør det (kan bli lenge til neste gang han ser dem, du er der i morgen). Kanskje er du for passiv og lar ham være den som jobber for ting? Da virker du kanskje uinteressert også? Prøv å be ham ut en gang eller vis ham at du er skikkelig skuffet når han avlyser.
Veggdyret Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Tja, 3 måneder etter første date hadde jeg flyttet inn med samboeren min - på hans initiativ. Men alle menn er forskjellige, og føler du at du ikke får det du vil ha ut av forholdet, så si det til ham. 1
Cecce Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Alle er jo forskjellige, men jeg har erfart at hvis en mann virkelig liker meg/er forelsket så merker jeg det godt og får en god magefølelse Da er det liksom ingen tvil og jeg føler meg ikke usikker i det hele tatt. De gangene jeg har følt at interessen har vært lunken har det faktisk vist seg å stemme 100% av gangene og jeg kunne ønske jeg ikke hadde kastet bort tiden. Nå har jeg lært dette og unngår mye forvirring/frustrasjon på den fronten
Cecce Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Må legge til at jeg har visst tydelig interesse selv og sagt hvor jeg står alle gangene, viktig å være ærlig og si det som det er, så det ikke har vært fordi jeg har gjort mannen usikker eller gitt noen grunn til å holde tilbake.. Hvis du er ærlig og åpen og han fortsatt virker "lunken" ville jeg avsluttet det hele, med mindre du vil "ta til takke" med å ha det sånn... 1
zen Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Attraction has an expiration date, dessverre. Har dere aldri hatt kjempekjemi heller?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Attraction has an expiration date, dessverre. Har dere aldri hatt kjempekjemi heller? Tror ikke jeg kan si vi hadde kjempe kjemi. Møtte han rett etter at det var slutt med eksen for lenge siden. Vi møttes som 2 strangers in the night. Hadde litt å snakke om der vi sto og spiste kebab. Merket en fysisk tiltrekning og synes han virka som en bra mann. Tydligvis synes han det samme og sporet meg opp. Ba meg med ut. Vi var på en date, deretter måtte jeg bryte og si eksen fortsatt var i tankene mine. Etter en lang stund avtalte vi å møtes på nytt, da var det etter mitt initiativ. Etter noen uker kjente jeg kriblinger. Jeg kaldsvettet nesten og synes han var en veldig bra mann. Han var rake motsetningen av eksen. Etter at han gjorde små irriterende ting ble jeg bare litt lei hele greia. Han er jo bare snill, men han begynte å irritere meg og jeg tror irritasjonen delvis var at han ikke satte av nok tid til å se meg, han avlyste møter, kom sent og åpnet aldri for litt impulsive aktiviteter. Jeg skjønner ikke hva som skjedde. Han sa han likte meg godt, han sa han fikk sommerfugler i magen selv, men handlingen hans virker jo bare helt død TS Anonymous poster hash: 08a05...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå