AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hei kjære KGere. Jeg og kjæresten har vært sammen i flere år og vi eier en bolig sammen. Jeg vil si at forholdet vårt har vært helt fantastisk, med unntak av at jeg fant ut at han var utro mot meg etter 1/3 av forholdet var gått. Jeg var da den dumme naive jenta som trodde på alle unnskyldningene og bortforklaringene som han kom med å valgte og tilgi han. I de siste 2/3 delene av forholdet har jeg gjort alt for å bygge opp tilliten til han igjen. Og har vell klart det mer eller mindre, men det har alltid vært noe som har skurret som jeg har valgt å sette til side fordi jeg ønsket veldig sterkt å være sammen med han. Elsker han veldig mye og har aldri hatt det så bra med noen andre som jeg har hatt det med han. Utenom utroskapen. I de siste mnd har forholdet gått dårlig og vi er nå i en periode hvor vi vurderer å gå fra hverandre. Jeg ville veldig gjerne fortsette, helt til jeg i dag fant ut at han har vært utro hele perioden vi har vært sammen. Så nå er det definitivt over og vi må bryte opp. Det som er saken er at vi har en veldig god tone ang at hvis vi skal gå i fra hverandre hvordan vi skal gjøre det praktiske og fordelingen av ting. Jeg er redd for at hvis jeg tar opp dette med utroskapen nå så blir det helvette og at han skal sette seg på bakbeina og at vi ikke klarer å bli enig ang fordeling av både bolig og ting. Skal jeg fortelle det nå? Eller skal jeg vente til jeg er ute og alt er fordelt? Noen som har noe erfaring med dette? Ellers kan jeg jo si at det er veldig vondt og tungt og holde dette inni meg. Og jeg er veldig lei meg og skuffet. Trodde virkelig at jeg kunne stole på han, men skjønner nå at jeg har vært dum og naiv. Anonymous poster hash: bc481...696
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Vent! Bli ferdig med fordelingen og flyttingen osv. For da er du sikret tingene dine og har et sted å bo når "helvete bryter løs" når du tar det opp. Gjør det for ditt eget beste. Hold ut litt til. Ville jeg gjort! Anonymous poster hash: eb4db...232 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Vent! Bli ferdig med fordelingen og flyttingen osv. For da er du sikret tingene dine og har et sted å bo når "helvete bryter løs" når du tar det opp. Gjør det for ditt eget beste. Hold ut litt til. Ville jeg gjort!Anonymous poster hash: eb4db...232 Hvordan skal jeg klare å holde meg i skinnet? :-( Anonymous poster hash: bc481...696
Luckiness Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Jeg tror kanskje det er best at du venter til alt det praktiske er ordnet, fordelt osv. Evt er det vel mulighet for å sette opp en egen avtale om fordeling osv og skrive under (noe som sikkert er lurt uansett). Deretter kan du konfrontere han med utroskapen. Jeg vet ikke om det kun er utroskapen og dine mistanker til det som har gjort at forholdet har skurret en stund, eller om det ligger noe mer bak. Men uansett så bør han ikke slippe unna forholdet uten å bli konfrontert med utroskapen. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Hvordan skal jeg klare å holde meg i skinnet? :-(Anonymous poster hash: bc481...696 Det er vanskelig, men tenk på hva som er best langsiktig. Hvis du konfronterer han med det nå, så kan det ende mye verre for deg etterpå. Ikke bare med brudd men også med alt annet, sånn som det med flyttinga osv. Og det er jo ikke akkurat så gøy? Så langsiktig sett er det best å vente Du vil nok takke deg selv senere da. Er jeg sikker på! Stor klem til deg og ta en slurk og hold deg sterk! Anonymous poster hash: eb4db...232
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Takk for svar. Jeg skal prøve så godt jeg kan, også skal jeg komme med oppdatering. TSAnonymous poster hash: bc481...696
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Ville bare gi deg en klem<3 Anonymous poster hash: 58328...ee2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Ville bare gi deg en klem<3Anonymous poster hash: 58328...ee2 Tusen takk. jeg trenger det. Nå skal jeg hente ut min indre styrke. Kjenner allerede lettelse fordi at denne tunge tiden snart skal være over og jeg kan ha det godt med meg selv igjen. Dere som har forlatt noen som var utro, har dere hatt problemer med å stole på folk senere i nye forhold? Anonymous poster hash: bc481...696
Gjest_85 Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Huff, han der bør du jo egentlig bare være glad du er ferdig med for han kommer til å fortsette med å såre kjærestene sine gang på gang. Da er det bedre for deg å finne en som du faktisk kan stole på og som klarer å holde seg til bare en. Sikkert lurt å vente. Jeg hadde sikkert blitt så sint, og da er det vanskelig å holde tilbake med slikt. Men gjør unna det praktiske så fort som mulig. Vær kald og vis at du virkelig er bedre enn han. Ta det opp senere, men fortell han da virkelig hvor lite han er å samle på. Drittsekk!!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Tusen takk. jeg trenger det. Nå skal jeg hente ut min indre styrke. Kjenner allerede lettelse fordi at denne tunge tiden snart skal være over og jeg kan ha det godt med meg selv igjen. Dere som har forlatt noen som var utro, har dere hatt problemer med å stole på folk senere i nye forhold?Anonymous poster hash: bc481...696 Ja. Jeg har slitt med tillittsproblemer etter å ha forlatt en som var kronisk utro (dvs. han har vært det mot alle han har vært sammen med). Jeg blir veldig fort sjalu også. Anonymous poster hash: 11ad9...d08
strawberry Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Tusen takk. jeg trenger det. Nå skal jeg hente ut min indre styrke. Kjenner allerede lettelse fordi at denne tunge tiden snart skal være over og jeg kan ha det godt med meg selv igjen. Dere som har forlatt noen som var utro, har dere hatt problemer med å stole på folk senere i nye forhold?Anonymous poster hash: bc481...696 Jeg var sammen med en i 3 år som tydeligvis møtte eksen bak ryggen på meg. Jeg gjorde det ikke slutt med det samme, men led meg gjennom de siste 2 årene i god tro, men han var fortsatt utro fant jeg ut. Har hatt litt problemer med å stole på min nåværende samboer, men heldigvis er han en skikkelig godgutt som jeg nå klarer å stole fullt ut på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå