Gå til innhold

Hvordan avslutte et datingforhold? Trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har funnet ut at det ikke lenger er en mann som man ønsker noe mer med, hvordan gjøre dette riktig?

Jeg har tenkt til å ta praten via telefon, men gruer meg. Kan sende sms, men det er litt pinglete..? Kan bare la det dø ut...

Tenkte jeg skulle ringe, men hva skal jeg si?

Jeg har aldri holdt på med sånn "voksen" -dating før. Han har ikke gjort meg noe galt, i bunn og i grunn. Ikke har vi snakket særlig om hvor det bærer.., men vi har holdt på en god stund og har gjort veldig mye sammen. Han vil treffe meg, jeg vil ikke treffe han.

Anonymous poster hash: ea78f...0cc
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Er vel bare å si at kjemien ikke stemmer mellom dere og at du derfor velger å ikke treffe han mer?

• Liker 1
Skrevet

Er vel bare å si at kjemien ikke stemmer mellom dere og at du derfor velger å ikke treffe han mer?

Jeg sa vi hadde så god kjemi...for det trodde jeg jo.

Men så er jeg sikkert totalt ustabil emosjonellt..;)

Da er du i hvertfall enig i at jeg må ringe.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg sa vi hadde så god kjemi...for det trodde jeg jo.

Men så er jeg sikkert totalt ustabil emosjonellt.. ;)

Da er du i hvertfall enig i at jeg må ringe.

Ja, har selv vært der at jeg måtte gi beskjed om at kjemien ikke stemte etterhvert. For man kan jo tro det i begynnelsen, men når man blir bedre kjent kan det dukke opp flere følelser som indikerer at det ikke var rett likevel :)

Skrevet

Avslutt med han ansikt til ansikt og så kan du komme tilbake hit om én måned når du angrer.

Kvinner og deres følelser; må være utrolig slitsomt... Lol.

Anonymous poster hash: dc65a...703
Skrevet

Avslutt med han ansikt til ansikt og så kan du komme tilbake hit om én måned når du angrer.

Kvinner og deres følelser; må være utrolig slitsomt... Lol.

Anonymous poster hash: dc65a...703

Ja, kjenner jeg meg selv rett så blir det vel til noe sånt. Sliten av meg selv til tider:)

Skrevet

Vær såpass voksen at du sier det til ham. Helst ansikt til ansikt, eller i det minste via tlf/sms.

Dessverre er det min oppfatning at det typiske er at dere jenter bare lar det fade ut, i stedet for å fortelle at dere vil avslutte opplegget. Det er i hvert fall min erfaring med dette, og mer barnslig oppførsel skal en lete lenge etter.

Anonymous poster hash: 718e5...3ac
Skrevet

Vær såpass voksen at du sier det til ham. Helst ansikt til ansikt, eller i det minste via tlf/sms.

Dessverre er det min oppfatning at det typiske er at dere jenter bare lar det fade ut, i stedet for å fortelle at dere vil avslutte opplegget. Det er i hvert fall min erfaring med dette, og mer barnslig oppførsel skal en lete lenge etter.

ok. takk.

Skrevet

Har faktisk akkurat vært på den andre enden av en slik samtale.

Jeg synes det var godt hun tok det face to face med meg. Det ga oss muligheten til å ha en veldig god samtale i ettertid.

Ta det face to face du :)

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Skrevet

Oisann. Jeg er jente som har akkurat samme erfaring med menn.. Har skjedd meg 3 ganger at den jeg har datet plutselig har kuttet alle bånd og forsvunnet uten et ord.. Ikke en sms, ikke en tlf, ingenting. Så jeg har alltid tenkt at dette var typisk manneoppførsel :P kunne aldri funnet på å gjøre noe slikt selv.

Anonymous poster hash: b85ac...ac2

• Liker 1
Skrevet

Jeg er anonym over her ^

Glemte å legge til at han ene kom krypende tilbake etter 3(!) mnd og unnskyldte seg og lurte på om han ikke kunne gjøre det godt igjen med å ta meg med ut på middag. Eh. Nei takk.

Så Ts: du burde bare si det rett ut, best for alle parter.

• Liker 1
Skrevet

Mitt innlegg! :)

Oisann. Jeg er jente som har akkurat samme erfaring med menn.. Har skjedd meg 3 ganger at den jeg har datet plutselig har kuttet alle bånd og forsvunnet uten et ord.. Ikke en sms, ikke en tlf, ingenting. Så jeg har alltid tenkt at dette var typisk manneoppførsel :P kunne aldri funnet på å gjøre noe slikt selv.

Jeg er anonym over her ^

Glemte å legge til at han ene kom krypende tilbake etter 3(!) mnd og unnskyldte seg og lurte på om han ikke kunne gjøre det godt igjen med å ta meg med ut på middag. Eh. Nei takk.

Så Ts: du burde bare si det rett ut, best for alle parter.

Du virker som ei oppegående jente! Ring meg snarest :)

Skrevet

Eh?

Anonymous poster hash: 7f73e...4bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...