AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Synes det er litt søtt jeg at mange har så tro på seg selv at de som ung kvinne som med små steg beveger seg inn i voksenverdenen, føler seg som superkvinner, attraktive og i stand til å få alle menn på kroken uavhengig av alder. Og riktig søtt å lese at de blir fornærmet når kvinner over førti ikke føler seg truet av en nitten, tjueåring. Leste også tråden om en tjueåring som synes mannen hun dater som er førti oppfører seg rart når han helst vil trekke seg ut av forholdet på grunn av aldersforskjellen. Men hva tenker de som er i denne aldersgruppa om alder og et eventuelt forhold til en på for eksempel førti? Anonymous poster hash: b8219...043 11
lillemilly Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er 22, kunne aldri datet en på 40. Ikke over 30 heller, skal jeg være ærlig. Såklart kan 20 åringer få menn i alle aldre, men det er jo grisete mannfolk som er ute etter smårips. Evnt golddiggere med silikon og operert mus. Kvalmt. Sikkert noen som finner en eldre flamme, men for min del, nei. Vil ha barn, fremtid og et langt liv i en fra min egen generasjon. 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Er du bitter? Anonymous poster hash: 17c7d...ad4 8
OppNedPåAlt Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Vel, som en 20 åring kan man føle seg så mye eldre og være mer moden en noen 40åringer. Samma er det med menn på 40. Dessuten er det spennende å gjøre noe/date noen som man ikke har datet før. Så, hvorfor ikke? Jeg er 22, jeg har hele verden framfor meg og paljettpumpsene mine! Jeg kommer til å lære mens jeg lever, jeg er nysgjerrig på livet og synes det er bedre å angre på ting jeg har gjort enn ting jeg ikke har gjort. Så hvis jeg en dag treffer en på 40 som jeg synes er interessant og attraktiv, så ja, hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Er du bitter? Anonymous poster hash: 17c7d...ad4 Nei, jeg er dessverre enke. ts Anonymous poster hash: b8219...043 3
Gjest Heartbeat Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Klart jeg som 20 åring, kunne velge og vrake. Det kan jeg som 40 åring også Kjekt Har hatt både mye yngre og mye eldre kjærester. Man må da ta for seg i livet
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Synes det er litt søtt jeg at mange har så tro på seg selv at de som ung kvinne som med små steg beveger seg inn i voksenverdenen, føler seg som superkvinner, attraktive og i stand til å få alle menn på kroken uavhengig av alder. Og riktig søtt å lese at de blir fornærmet når kvinner over førti ikke føler seg truet av en nitten, tjueåring. Leste også tråden om en tjueåring som synes mannen hun dater som er førti oppfører seg rart når han helst vil trekke seg ut av forholdet på grunn av aldersforskjellen. Men hva tenker de som er i denne aldersgruppa om alder og et eventuelt forhold til en på for eksempel førti? Anonymous poster hash: b8219...043 Hvordan vet du at den mannen vil trekke seg ut av forholdet, når alt jeg skrev var at han var usikker pga. alderforskjellen? Han oppfører seg rart ved å sende to helt ulike signaler. Hadde han bare sagt at nok var nok, hadde jeg ikke tolket det som rart, men naturlig. Jeg syns derimot det er søtt når folk bruker så unødvendig mye energi på å legge seg opp i hva andre gjør. Anonymous poster hash: f27f3...562 1
Brian O'Conner Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er 22, kunne aldri datet en på 40. Ikke over 30 heller, skal jeg være ærlig. Såklart kan 20 åringer få menn i alle aldre, men det er jo grisete mannfolk som er ute etter smårips. Evnt golddiggere med silikon og operert mus. Kvalmt. Sikkert noen som finner en eldre flamme, men for min del, nei. Vil ha barn, fremtid og et langt liv i en fra min egen generasjon. Takk, for at det finnes ei som er normal. 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er 21 år kunne ikke hatt noen eldre enn 28, jeg! Og ikke noen yngre enn meg selv. Helst 2 år eldre... ja, er vel litt "kresen" på aldersgruppe. Den eldste jeg har flørta med og som jeg fortsatt flørter med er 26 og bare dèt skremmer meg litt. Merker han har kommet litt lenger opp i livet, mer etablert med kjøpt leilighet og en fastjobb. Jeg har engang ikke begynt å studere ennå... kremt! Føler meg så langt bak! Kan hende det er derfor jeg ikke vil date noen eldre enn 28, fordi jeg selv føler jeg ikke har kommet noe særlig langt selv. Men jeg kan godt være ærlig og si at jeg er nok i den tiden hvor jeg har mest/best kjangs på menn. Jeg er i den alderen og har fortsatt noen år til der jeg er ung og pen. Singel, morsom, attraktiv osv. Og de kjekkeste mennene er jo også i denne alderen og helt opp til 30-35. Jeg har fått 35 år gamle, kjekke menn etter meg, men har takket nei da jeg ikke er intr i menn over 30. Eller 28 for å være nøyaktig... Og jeg vet også at denne tidne ikke vil vare for evig. Når jeg er 40 ish så er jeg sikkert ikke like pen og stram osv. Men da har jeg forhåpentligvis mann og barn uansett, og ikke trenger å tenke så mye mer på om jeg har kjangs eller ei. Anonymous poster hash: c544a...aa5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Hvordan vet du at den mannen vil trekke seg ut av forholdet, når alt jeg skrev var at han var usikker pga. alderforskjellen? Han oppfører seg rart ved å sende to helt ulike signaler. Hadde han bare sagt at nok var nok, hadde jeg ikke tolket det som rart, men naturlig. Jeg syns derimot det er søtt når folk bruker så unødvendig mye energi på å legge seg opp i hva andre gjør. Anonymous poster hash: f27f3...562 Men er det ikke det du ber om da? At folk skal bry seg med deg og denne mannen på 40, som du ikke helt får taket på? Anonymous poster hash: 7782b...a6f 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Hvordan vet du at den mannen vil trekke seg ut av forholdet, når alt jeg skrev var at han var usikker pga. alderforskjellen? Han oppfører seg rart ved å sende to helt ulike signaler. Hadde han bare sagt at nok var nok, hadde jeg ikke tolket det som rart, men naturlig. Jeg syns derimot det er søtt når folk bruker så unødvendig mye energi på å legge seg opp i hva andre gjør. Anonymous poster hash: f27f3...562 Anonymous poster hash: b8219...043
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Anonymous poster hash: b8219...043 Hvordan vet du at den mannen vil trekke seg ut av forholdet, når alt jeg skrev var at han var usikker pga. alderforskjellen? Han oppfører seg rart ved å sende to helt ulike signaler. Hadde han bare sagt at nok var nok, hadde jeg ikke tolket det som rart, men naturlig. Jeg syns derimot det er søtt når folk bruker så unødvendig mye energi på å legge seg opp i hva andre gjør. Anonymous poster hash: f27f3...562 Jeg vet du har fått svar i tråden du startet, også av menn. Jeg vet ikke om din førtiåring vil trekke seg ut av forholdet, men mye tyder på det. Det er trist hvis du blir sittende igjen med kjærlighetsorg, men det er en gjenganger at unge damer blir forlatt når den eldre i forholdet begynner å få kalde føtter og tenke over fremtiden. ts Anonymous poster hash: b8219...043 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 De kan jo det, velge og vrake. Ihvertfall blant single menn, men også blant en del opptatte menn. Anonymous poster hash: ea72c...162
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Vel, som en 20 åring kan man føle seg så mye eldre og være mer moden en noen 40åringer. Samma er det med menn på 40. Dessuten er det spennende å gjøre noe/date noen som man ikke har datet før. Så, hvorfor ikke?Jeg er 22, jeg har hele verden framfor meg og paljettpumpsene mine! Jeg kommer til å lære mens jeg lever, jeg er nysgjerrig på livet og synes det er bedre å angre på ting jeg har gjort enn ting jeg ikke har gjort. Så hvis jeg en dag treffer en på 40 som jeg synes er interessant og attraktiv, så ja, hvorfor ikke?Lille veslevoksne pike. Det er flere gode grunner til at vi eldre kvinner ikke er misunnelige på deg i din situasjon. Vi vet en del om hva som ligger foran deg i livet (for vi har vært på din alder da du ennå var et barn evt. ikke født ennå, og "menn" forandrer seg ikke så veldig mye). Vi vet hva du får, og vi vet hva vi slipper å forholde oss til lengre. Anonymous poster hash: d27f9...bbd 4
strawberry Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er 20. Tenker jo absolutt ikke at jeg er noe bedre enn andre / har bedre sjangs på mannfolk pga alderen min? Men ser folk rundt samme alder som bare bryr seg om å feste hver helg, få med seg flest mannfolk hjem osv. Forhold mellom ei på 20 og en på 40 er direkte kvalmt.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 Ekte kjærlighet tåler aldersforskjell...så skal aldri si aldri. Er 27 og har datet mange menn. Noen yngre, andre eldre, Jeg synes at når en mann er mye eldre enn meg, ja..da blir det litt rart. Jeg synes det er litt ekkelt å ha seg med en som kunne vært kamerat av pappa. Ta på det gråe håret..hjelper ikke at de har muskler og hele pakka. Det er noe jeg ikke trives med. Greit når en selv vokser opp sammen, da eldes begge og er det kjærlighet er det jo bare en del av romasnsen at en har sett hverandre forandre seg og at en er så heldig å få ta del i livet til en partner på den måten. Kynisk sett så synes jeg menn i 20-åra er de kjekkeste. Men jeg hadde nok følt meg gammel ved siden av en 20-åring. Anonymous poster hash: 0e198...c09
lashara Skrevet 5. desember 2013 #17 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Hjelper ikke å bære 20 om du ser ut som ett dass. Jeg er 31 og har null problemer med å få yngre menn. Alle mine siste typer, også nåværende er yngre, muskuløse kjekkaser. Det har nok en sammenheng med hvordan jeg ser ut selv pluss at jeg hverken har lausunger eller har grodd fast. I tillegg er jeg nok en del smartere enn en jentunge på 20. Endret 5. desember 2013 av lashara 1
Atlanterhavet Skrevet 5. desember 2013 #18 Skrevet 5. desember 2013 Hvordan våger den mest attraktive aldersgruppen tro at de er mest attraktive? Fy på dem! Fra spøk til alvor, er sikkert noen som overdriver med dette også,som alt annet i verden. 3
Haribo24 Skrevet 5. desember 2013 #19 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er 21 år kunne ikke hatt noen eldre enn 28, jeg! Og ikke noen yngre enn meg selv. Helst 2 år eldre... ja, er vel litt "kresen" på aldersgruppe. Den eldste jeg har flørta med og som jeg fortsatt flørter med er 26 og bare dèt skremmer meg litt. Merker han har kommet litt lenger opp i livet, mer etablert med kjøpt leilighet og en fastjobb. Jeg har engang ikke begynt å studere ennå... kremt! Føler meg så langt bak! Kan hende det er derfor jeg ikke vil date noen eldre enn 28, fordi jeg selv føler jeg ikke har kommet noe særlig langt selv. Men jeg kan godt være ærlig og si at jeg er nok i den tiden hvor jeg har mest/best kjangs på menn. Jeg er i den alderen og har fortsatt noen år til der jeg er ung og pen. Singel, morsom, attraktiv osv. Og de kjekkeste mennene er jo også i denne alderen og helt opp til 30-35. Jeg har fått 35 år gamle, kjekke menn etter meg, men har takket nei da jeg ikke er intr i menn over 30. Eller 28 for å være nøyaktig... Og jeg vet også at denne tidne ikke vil vare for evig. Når jeg er 40 ish så er jeg sikkert ikke like pen og stram osv. Men da har jeg forhåpentligvis mann og barn uansett, og ikke trenger å tenke så mye mer på om jeg har kjangs eller ei. Anonymous poster hash: c544a...aa5 Åherregud..."merker at han har kommet lenger i livet enn meg" blablabla..må være slitsomt å hele tiden skulle sammenligne seg selv med andre folk. Det spiller jo ingen rolle om den ene er student og den andre har jobb, så lenge man har det bra i lag! "eller 28 for å være nøyaktig". Jaja..du kommer mest sannsynlig til å forbli singel i lang tid hvis du har slike holdninger.. 1
Kontormus Skrevet 5. desember 2013 #20 Skrevet 5. desember 2013 Er du bitter? Anonymous poster hash: 17c7d...ad4 Er du 20? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå