AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 ...Når man oppdager at en man liker veldig godt - og har datet, får seg kjæreste. Skjønner at det er en del av gamet. På en side unner jeg han det beste, på den annen side kjenner jeg at jeg er litt bitter. Dette skjedde med meg for ett år siden. Jeg var utrolig forelsket i en mann. Han likte meg også, men var veldig dårlig til å kommunisere hva han følte om meg. Selv hvis jeg spurte rett ut. Fikk vite at han datet en annen jente også, men at han ville gjøre det slutt med henne. Det skjedde ikke, og uten å si et pip til meg ble de kjærester. Har slitt med den knekken i ganske lang tid etterpå. Trodde jeg hadde lært av den hendelsen. Men neida! Møtte en kar i vår, som jeg ble veldig glad i. Vi fungerte igrunnen veldig bra sammen, før han plutselig forduftet. Og jeg var for stolt til å ta det opp i etterkant. (Etterpåklokens sure smak). Og nå har han fått seg ny dame. Det som er mest vondt er at jeg ikke har fått sagt til noen av de hva jeg syns om oppførselen. Og det skal jeg bli flinkere på. It takes two to tango, jeg vet det. Men som tittelen sier: det gjør så himla vondt!!! Anonymous poster hash: 711e2...790
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Anonymous poster hash: 34bca...954 Takk TS. Anonymous poster hash: 711e2...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå