sophiezpederseen Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 (endret) dette er første Julen jeg feirer sammen med Samboeren min, Ønsker å gi han en fin gave for det fortjener han virkelig, men jeg sliter med å finne julegave,har dere noen Tips til hva jeg kan gi til han? Setter veldig pris på det Endret 5. desember 2013 av sophiezpederseen
Poserose Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Alder, prisnivå og om mulig litt om personlighet og interesser pleier å hjelpe Selv gir jeg typen min en fin skjorte og litt annet småstæsj.
sophiezpederseen Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Alder, prisnivå og om mulig litt om personlighet og interesser pleier å hjelpe Selv gir jeg typen min en fin skjorte og litt annet småstæsj. han er 23 , vi har ikke allverden med penger men har prisnivå fra 500 opp til 900 Kroner , han er en veldig stille men omsorgsfull person som aldri klager på noe , og ikke minst han har et hjerte av gull og vil ingen vondt, hans interesser er å fikse ødglagte elektriske apparater , han er veldig handy man Endret 5. desember 2013 av sophiezpederseen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå