Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min var utro flere ganger og da jeg fant det ut gjorde jeg det slutt. Etter et halvt år der han kun prøvde å få meg tilbake og var utrolig søt og snill, endte det med at jeg tok han tilbake. Jeg har selvsagt problemer med å stole på han på grunn av utroskapen og i tillegg så gjør det ikke ting enklere ved at han er en av dem som lyger om sånne småting som man absolutt ikke burde ha noe behov for å lyge om.

Det siste året etter jeg har tatt han tilbake har jeg virkelig trodd han har endret seg. Han har så og si ikke vært ute og er nesten aldri med andre jenter enn meg. Allikevell så har jeg litt problemer med å stole på at han endret seg helt, så her om dagen logga jeg meg inn på snapchaten hans, og så at han dreiv å sendte snaps med ei jente jeg aldri har hørt om. Jeg tok det opp med han og han sa tilslutt at det var ei som jobber på samme kjøpesenter som han og at hun hadde spurt om å få snappen hans og at de nesten ikke hadde hatt noe kontakt. I og med at jeg er så vandt til at han lyger sendte jeg denne jenta en melding og spurte om hennes version, og hun kunne fortelle meg at han flere ganger hadde vært innom butikken der hun jobber og at han hadde spurt hva hun skulle til helgen for å deretter gi henne snapchaten hans og sagt at hun skulle sende han snaps. De har også tatt bussen hjem fra jobb noen ganger.

Nå er jeg veldig såret, for jeg mener han helt tydelig har flørtet med denne jenta, og at dette ikke er greit. Og jeg klarer ikke forstå hvorfor han skal drive å spørre helt fremmede jenter om snapchaten og deretter drive å prates der i cirka en månde. Så lurer på hva dere syns, overreager jeg?

Anonymous poster hash: 1372e...2bd
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump han og legg ann på bestevennen hans. Bli venninne med hun dama. Snu hele scenariot og få han til å smake samne helvete. Ta han tilbake og bli skikkelig jævlig. Distanser deg emosjonelt. Si du elsker han men bli borte uten å dvare telefonen. Date nye menn uten å avslutte med han. Få nye facebook guttevenner...lev singlelivet i forholdet. Han fortjener ikke noe annet enn å smake sin egen medisin. Når du tror du har funnet en bra mann..da dumper du han. Gi han.

Anonymous poster hash: d58b7...b16

• Liker 5
Skrevet

Dump han og legg ann på bestevennen hans. Bli venninne med hun dama. Snu hele scenariot og få han til å smake samne helvete. Ta han tilbake og bli skikkelig jævlig. Distanser deg emosjonelt. Si du elsker han men bli borte uten å dvare telefonen. Date nye menn uten å avslutte med han. Få nye facebook guttevenner...lev singlelivet i forholdet. Han fortjener ikke noe annet enn å smake sin egen medisin. Når du tror du har funnet en bra mann..da dumper du han. Gi han.

Ikke dumt svar, men har ikke lyst å synke så lavt. Jeg som virkelig håpet at han hadde forandret seg...

Skrevet

Skjønnner. Gått gjennom samme som deg selv. Ingen ting som nyttet i mitt tilfelle. Prøvde først å være snill, at jeg ikke ville synke så lavt osv. Til slutt ble det til at jeg tenkte " if I cant beat him, I will join him". Så da satte jeg standarden for forholdet. Visste at jeg hadde mer å tape på å være sammen med han enn omvendt. Dette brukte jeg for alt det var verdt. Visste at han aldri kom til å få en som elsket han så høyt som meg, og tvilsomt en mer tålmodig jente. Jeg gjorde alt for han. Så da tok jeg han ikke tilbake, beholdt han som venn/ åpent forhold og ser andre på si. Han blir gal når jeg ikke svarer telefonen. Han blir gal av tanken på at jeg har kysset en annen. Jeg sier ikke alt til han, og jeg sier nå at jeg ikke holder på med noen andre, men skulle jeg møte en annen..da gir jeg f .. Du innser at du bare sliter deg selv ut og du blir så skuffet av å skjønne at en person bare kjører over deg med pigger, gang etter gang. Så da må du slutte å tro på idioten. Han er og forblir med stor sannsynlighet sånn for alltid. Og i mellomtiden er det bedre at du har et avslappet forhold til han. Si du er lei. Si du ikke kommer til å tro på han. At han har alt for mye å bevise. At han er den slemmeste du noen gang har møtt. Si du elsker han, men at det er andre menn som fortjener så mye mer enn han, og at du fortjener så mye bedre. Vis at du gir f, at du kan ha det bra uten han. Gå inn for å finne deg en annen. Ikke forvent noe mer av han.

• Liker 1
Skrevet

Skjønnner. Gått gjennom samme som deg selv. Ingen ting som nyttet i mitt tilfelle. Prøvde først å være snill, at jeg ikke ville synke så lavt osv. Til slutt ble det til at jeg tenkte " if I cant beat him, I will join him". Så da satte jeg standarden for forholdet. Visste at jeg hadde mer å tape på å være sammen med han enn omvendt. Dette brukte jeg for alt det var verdt. Visste at han aldri kom til å få en som elsket han så høyt som meg, og tvilsomt en mer tålmodig jente. Jeg gjorde alt for han. Så da tok jeg han ikke tilbake, beholdt han som venn/ åpent forhold og ser andre på si. Han blir gal når jeg ikke svarer telefonen. Han blir gal av tanken på at jeg har kysset en annen. Jeg sier ikke alt til han, og jeg sier nå at jeg ikke holder på med noen andre, men skulle jeg møte en annen..da gir jeg f .. Du innser at du bare sliter deg selv ut og du blir så skuffet av å skjønne at en person bare kjører over deg med pigger, gang etter gang. Så da må du slutte å tro på idioten. Han er og forblir med stor sannsynlighet sånn for alltid. Og i mellomtiden er det bedre at du har et avslappet forhold til han. Si du er lei. Si du ikke kommer til å tro på han. At han har alt for mye å bevise. At han er den slemmeste du noen gang har møtt. Si du elsker han, men at det er andre menn som fortjener så mye mer enn han, og at du fortjener så mye bedre. Vis at du gir f, at du kan ha det bra uten han. Gå inn for å finne deg en annen. Ikke forvent noe mer av han.

Takk for svar! Trist å høre at det er flere slike drittsekker der ute.

Skrevet

Noen flere meninger ?

Gjest Seajewel
Skrevet

En gan utro, alltid utro. Ikke tro på eventyr.

• Liker 1
Skrevet

Var utfor det samme med eksen min. Dumpa han, lev levde i singelrus i noen måneder. Da ble han plutselig veldig såra når han hørte jeg var ute på fest og hadde det kjempebra, så han fant seg ei som var prikklik meg (ifølge andre som kjenner han og henne), det ble slutt med dem etter bare 2-3 mnd. Jeg traff min nåværende samboer, og har det kjempebra!

Så tro meg, du finner bedre :)

Anonymous poster hash: 1206d...59b
Skrevet

Du fikk bekreftet at han fortsatt er tilbøyelig til å lyve og gjøre ting bak din rygg. Så uansett hvor såret du er, eller hvor villig han er til å gjøre alt for deg, så viser han at han ikke er forandret.

Dr.Phil pleier å kalle sånne person "high risk candidates". Fordi han var utro flere ganger og fortsatt skjuler ting for deg, betyr det at han er en høyrisiko person. Velger du å bli, må du belage deg på flere slike og kanskje verre episoder. Tåler du det så blir du i forholdet. Føler du at dette kan ødelegge deg, går du fra han.

Anonymous poster hash: a4d22...519
Skrevet

Dump duden. Han er ikkeno å samle på

Gjest Awzm me
Skrevet

Ja, du burde dumpe han.

Leste ikke hele innlegget, men når du faktisk må spørre på kg om du burde dumpe noen, og det første jeg leser når jeg går inn på tråden er om en mann som har vært utro flere ganger, samme hvor mange ganger dere slår opp og blir sammen igjen,

så er det egentlig ikke noe spm om du burde dumpe han lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...