Gå til innhold

så en bil som var lik daten sin..... merkelige greier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dater en fyr som jeg føler distanserer seg mer og mer. Daten vet når jeg slutter fra jobb, og vet hvor jeg venter på bussen. I går kom det en bil som parkerte rett foran meg og en kollega på bussstoppet. Jeg synes den var lik daten sin bil men vågde ikke å se skikkelig inn i bilen....og latet som ingenting for jeg følte situasjonen var upassende siden jeg sto der med en kollega. Mulig jeg er rar men hadde trodd han ville sende SMs om han sto der. Etterpå skrev vi på mobilen til hverandre som ingenting, men han er mer distansert i skrivingen. Jeg satt inn igjen profilen min på datekanalen jeg er på for jeg var oppgitt over tregheten i skrivingen hans. Hva ville dere gjort? Spurt han om denne bilen eller latet som ingenting?

Anonymous poster hash: 4ae3b...9bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg tør å spørre... for ville han ikke sagt det hvis det var han tror du?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Håper du ikke har rotet deg bort i en sånn stalker :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en stor tilhenger av å spørre fremfor å spekulere.

• Liker 1
Skrevet

Hadde bare skrevet noe ala at hei, var du der og der i dag? Syntes jeg så bilen din :-) Også lagt på noe hyggelig fraser om et eller annet tema som passer seg :-)

Skrevet

Han virker og opptrer som om han er ganske uinteressert. Jeg skrev til han i morges om at jeg håpet på å se han snart igjen, men han overså det og bare skrev om andre ting. Han er snodig og det har han vært hele tiden, så jeg forstår han ikke. Han kan være stalkete for det var han før vi møttes på nettet. Og jeg vet at han er så rar at det kan ha vært han som satt i bilen uten at han sier det.... Han risikerte å gjøre meg gravid og nå virker han uinteressert, rar fyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...