Gå til innhold

har noen sett saftisformer i det siste?

aline

Anbefalte innlegg

De henger sammen, så du må ta ut alle de 6 isene for å få en is. Men som noen har vent så skyller man den isen man skal ha ut under vann så går det fint å få ut en is. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TW's koster 159,- og har søte "bamsepinner". :wow:

Vær vertinne for et party, få masse flotte vertinnegaver, så blir det ikke så dyrt likevel!! :wink:

Synes det var en flott reklame for Tupperware! Jeg har akkurat begynt som forhandler, men det er kjempemorro! Send meg gjerne en PM om noen ønsker å få levert ispinner på døra :P Nå i uke 24 er det en kjempekampanje i Tupperware, så hvis du inviterer min 8 veninner på demonstrasjon, får du DOBBELT takkegave 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEEEYYYY!!!!

Ikke "stjel" kundene mine da!!! :wink:

Hei sorry asså :oops: Visste ikke at du også var forhandler. Jeg er bare så skrekkelig engasjert i TW for tiden, at jeg ikke klarer å tenke på noe annet, så jeg måtte bare benytte anledningen :P

Er du i Toppstjernene du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Var på Ikea igår og spurte en ung fyr etter saftis former. Da fikk jeg som svar at de var utsolgt og ikke fikk nye før neste sommer. Jaja tenkte jeg da. Men 10 minutter etter kom han bort til meg med en pakke han hadde funnet! Så da ble det saftis former på meg likevel. Bra service synes jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...