aline Skrevet 11. mai 2004 #1 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg husker når vi var små så hadde vi sånne avlange plastformer med pinne som fungerte som "lokk", og stativ til å ha seks slike former i. Disse fylte vi med saftis eller juise eller oboy-melk eller hva som helst, puttet i frysa og vips, så hadde du akkurat den saftisen du ønsket deg!!!! JEG VIL HA SLIKE ISFORMER IGJEN!!! Men jeg har ikke sett noen, har kikket på noen niller og noen dagligvarer med krimskrams, men ikke sett snurten av dem. Er det noen som har sett slike og vet hvor jeg kan få tak i dem? Jeg bor i Oslo, så helst i oslo området, men jeg er søren meg villig til å jobbe litt for det dersom det må til også!! Hååååper noen kan hjelpe!!! PS. og dersom dere har andre ideer på hvordan jeg skal kunne lage egne saftiser uten disse, så tar jeg imot alle tips og råd med stoor takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 11. mai 2004 #2 Del Skrevet 11. mai 2004 Prøv IKEA....der har de.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 11. mai 2004 #3 Del Skrevet 11. mai 2004 Lurer på om Åhlens har også. Når jeg var liten hadde vi ikke sånne former, men mamma fyllte av og til yoghurtbeger med saft, satte i frysen, venta til det var blitt slush og dytta en pinne oppi. Eller dytte pinne inn i en bananbit, og legge i frysern funker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. mai 2004 #4 Del Skrevet 11. mai 2004 Japp, de har det på IKEA for det så jeg for to uker siden. Dessuten tror jeg at jeg så det på Nille i fjor, men det er jo lenge siden da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 11. mai 2004 supert, skal sjekke på Åhlens først, kommer meg ikke på ikea med det samme... håper at Åhlens har!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 11. mai 2004 #6 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg kjøpte mine på IKEA. Det er forresten utrooolig godt å lage yoghurt-is, bare helle favoritt-yoghurten din oppi og fryse ned... nam! En litt mer avansert variant er å stappe noen bær oppi først, f.ex bringebær, jordbær, blåbær etc, og så helle yoghurt over. Hvor er det blitt av sola da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. mai 2004 #7 Del Skrevet 11. mai 2004 Ispinner for voksne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. mai 2004 #8 Del Skrevet 11. mai 2004 Denne tråden bringer frem barndomsminner. mamman min hadde alltid appelsinjuice i de isformene. det var skikkelig nammis og hva som ble kalt "hverdagsis" hos oss *lilleputt sniker seg ut av tråden etter å ha mimret litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. mai 2004 #9 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har sett slike i flere litt større matforretninger i det siste også! Hadde glemt "yougurtistrikset", men nå skal jeg jammen kjøpe slike former jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brumm (ikke innlogget) Skrevet 11. mai 2004 #10 Del Skrevet 11. mai 2004 Kjøpte sånne på tupperwareparty i ren barndomsnostalgi her jeg.... Ligger i skapet ubrukt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. mai 2004 #11 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg stikker ned og lager yohurt-is med en gang!!!! Håper det funker med 0,1% yoplait... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 11. mai 2004 #12 Del Skrevet 11. mai 2004 Har akkurat kjøpt fra Tupperware - de er populære hos ungene! Liker å bruke ulike typer juice, eplemost o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 12. mai 2004 #13 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg kjøpte slike på fredag. På Ikea. Masse minner knyttet til de, så når jeg så dem måtte jeg bare ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. mai 2004 #14 Del Skrevet 12. mai 2004 Så noen på REMA 1000 Haugenstua (De har tom toalettpapir) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 12. mai 2004 skal innom REMA 1000 i sentrum idag, håper og krysser fingra for å finne noe brukandes der!! *håpehåpehåpe* Har jo bare mer og mer lyst til å lage saftis jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. mai 2004 #16 Del Skrevet 12. mai 2004 Kan du ikke bruke en is-bit-form med tannpirkere i da? *mimre barndommen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 12. mai 2004 Kan du ikke bruke en is-bit-form med tannpirkere i da? *mimre barndommen* kan vel det og, men vil jo helst ha sånn årntli da, det blir så lite og smått med isbitform med tannpirkere lissom. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. mai 2004 #18 Del Skrevet 12. mai 2004 mimre.. Så sånne på ikea på lørdag. Hadde tenkt til å kjøpe meg gadd ikke, angrer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 13. mai 2004 fant på Åhlens, det var kjempepraktiske og ikke dyre, og stooore!!! 40,- for fire stykk, med praktisk kopp nede på pinnen, som tar i mot evt drypping, med rør som du kan suge opp den dryppede saften med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. mai 2004 #20 Del Skrevet 13. mai 2004 fant på Åhlens' Å.. må på Åhlens i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå