snoker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jeg skal på julebord med den nye jobben til samboeren min, vi skal være på et ganske bra hotell og det er første gang vi begge to skal møte alle som jobber der. Jeg står derfor med det dilemma mange av oss gjør, og lurer på hva jeg skal ha på meg. Jeg har to lange sorte kjoler med splitt på siden, den ene er åpen i midjen og viser derfor hud og den andre har knepping rundt halsen men åpning ved utringningen. Jeg har også noen sorte korte kjoler som er fine å gå med og korte kjoler i andre farger. Jeg føler at lange kjoler blir litt mer elegant og voksent, og at korte kjoler kan bli litt sånn "se på hvor fin jeg er da", det er også 13 år mellom meg og min kjære og jeg kommer nok til å være en av de yngste på julebordet, vil gjerne virke litt voksen men samtidig kunne se fin ut Hadde du valgt kort eller lang kjole?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Lang Anonymous poster hash: b84ee...5b0 1
Erazor Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Lange kjoler regnes som mer elegante, men det finnes både lange og korte kjoler som kan se «voksne ut». Om elegant er viktig for deg, velg en lang, men om voksent er hovedfokuset bør du først og fremst se på snittet og den helhetlige fremtoningen i antrekket. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Litt vanskelig å si uten bilde, så bilde av kjolene? Anonymous poster hash: e4b66...83e 1
sophiezpederseen Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Lange kjoler regnes som mer elegante, men det finnes både lange og korte kjoler som kan se «voksne ut». Om elegant er viktig for deg, velg en lang, men om voksent er hovedfokuset bør du først og fremst se på snittet og den helhetlige fremtoningen i antrekket. lang kjole definitivt det viser litt mer klasse .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå